تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گل چهل و چهارم ایران را چه کسی به چین می‌زند؟

۸۲۳۷۱۱

۶۱۰ بازدید

دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا دیداری حساس بین تیم‌های ایران و چین است که امروز در امارات برگزار خواهد شد.

خبرگزاری مهر: تیم های ملی ایران و چین در حالی از مرحله یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا امشب به مصاف هم می روند که دو تیم تاکنون ۲۵ بار با یکدیگر بازی مستقیم داشته‌اند.

در این بازی‌ها ایران ۱۳ و چین ۵ بار پیروز شده‌اند و ۷ بار هم جدال دو تیم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. تیم ملی ایران در همه دیدارهای گذشته اش مقابل چین در مجموع ۴۳ بار موفق به گلزنی شده است و چینی ها نیز ۲۱ گل به تیم ایران زده‌اند.

کریم باقری با زدن ۴ گل به چین بهترین گلزن ملی ایران در تاریخ تقابل‌های دو تیم است و بعد از باقری هم علی دایی به همراه غلامرضا فتح آبادی با ۳ گل نفرات بعدی هستند.

اولین گلی که تیم ملی ایران در بازی امروز به ثمر برساند، چهل و چهارمین گل ایران به چین در تاریخ دیدارهای دو تیم خواهد بود و باید دید این گل به نام کدام یک از بازیکنان ما ثبت خواهد شد.

بازی دو تیم ایران و چین از مرحله یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا به وقت تهران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (پنجشنبه) در امارات برگزار خواهد شد که تیم برنده به مرحله نیمه نهایی جام ملتها راه خواهد یافت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گل چهل و چهارم ایران را چه کسی به چین می‌زند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..