تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقیب استقلال در آسیا به دنبال ستاره یوونتوس

۸۲۳۷۱۰

۷۴۹ بازدید

خبرآنلاین: از روز گذشته رسانه های ایتالیایی خبر دادند که باشگاه هایی از غرب آسیا به دنبال جذب مهدی بن عطیه هستند. در نهایت مشخص شد که باشگاه الدحیل قطر و الاتحاد عربستان به یوونتوس پیشنهاد داده و مذاکراتی هم با این بازیکن داشته اند.

اسکای اسپورت ایتالیا نیز خبر داد که پیشنهاد باشگاه الدحیل به بن عطیه 10 میلیون یورو است.

رسانه های ایتالیایی اعتقاد دارند بن عطیه راهی یکی از تیم های الدحیل قطر یا الاتحاد عربستان خواهد شد. همچنین سایت اسپورت ایتالیا نیز خبر داد که فولام تمایل زیادی به خرید بن عطیه دارد اما این باشگاه انگلیسی نمی تواند با حقوق نجومی تیم های عربی رقابت کند.

الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا با تیم های استقلال،العین و الهلال همگروه است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقیب استقلال در آسیا به دنبال ستاره یوونتوس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..