تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل مدیر واحد توسعه باتری سامسونگ را به استخدام خود در آورد

اپل موفق شده است یکی از مدیران ارشد واحد توسعه‌ی باتری‌های سامسونگ، یا همان Samsung SDI را به استخدام خود در آورد.

مجموعه‌ی Samsung SDI، یکی از زیرمجموعه‌های غول کره‌ای است که در زمینه‌ی ساخت باتری به فعالیت می‌پردازد. حال اپل موفق شده تا یکی از مدیران این مجموعه را به استخدام خود در آورد.

سون‌هو آن، پس از قریب به سه سال فعالیت در سمت معاونت ارشد در Samsung SDI در ماه دسامبر سال ۲۰۱۸ شرکت پیشین خود را به مقصد کوپرتینو ترک کرده است. براساس اطلاعات ارائه‌شده در پروفایل سون‌هو آن در لینکدین، در زمان فعالیت وی در سامسونگ، این مدیر مسئولیت توسعه‌ی باتری‌های لیتیومی و کار در زمینه‌ی نسل بعدی فناوری‌های مرتبط با باتری را برعهده داشته است.

battery

در حال حاضر اپل و شخص سون‌هو آن از اظهارنظر در رابطه با این خبر اجتناب کرده‌اند. شایان ذکر است که در گذشته، از باتری‌های ساخته‌شده توسط Samsung SDI در محصولات اپل استفاده می‌شد؛ اما سازنده‌ی آیفون همواره در تلاش بوده تا وابستگی خود به دیگر شرکت‌ها جهت تأمین قطعات را کاهش دهد. اقدام اخیر اپل در استخدام سون‌هو آن هم می‌تواند نشان‌دهنده‌ی تلاش این شرکت در زمینه‌ی طراحی و تولید باتری باشد.

مقاله‌ی مرتبط:

علاوه‌بر باتری، ساکنان کوپرتینو در حال فعالیت در زمینه‌ی فناوری میکرو LED برای نمایشگرهای مورد استفاده در دستگاه‌های آینده‌ی خود هستند تا در این زمینه هم وابستگی خود را به سامسونگ کاهش دهند. اپل اخیرا تمرکز بیشتری را بر توسعه‌ی پردازنده‌های خود معطوف داشته و حتی در حال سرمایه‌گذاری برای توسعه‌ی مودم‌های ارتباطی است.

یکی دیگر از تلاش‌های اپل در زمینه‌ی توسعه و تولید باتری، مذاکره برای خرید مستقیم کبالت از معادن است؛ عنصری که به‌عنوان یکی از اجزای کلیدی باتری‌ها به‌شمار می‌رود. ضمن اینکه شرکت کره‌ای سامسونگ هم در تلاش است تا به منابع کبالت دسترسی پیدا کند. دستگاه‌های همراه روزبه‌روز به یکدیگر نزدیک‌تر می‌شوند؛ در چنین فضای رقابتی، بهبود مشخصه‌هایی مانند مدت‌زمان شارژدهی باتری و افزایش بازدهی گوشی اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند. با این اوصاف، بدیهی است که اهالی کوپرتینو هم برای برتری در این زمینه‌ها سخت تلاش می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل مدیر واحد توسعه باتری سامسونگ را به استخدام خود در آورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..