تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفاع از نمایش ضعیف امارات در جام ملت‌ها

عبدالله ناصر الجنیبی نایب رییس فدراسیون فوتبال امارات یک تنه در برابر انتقادات از زاکرونی و نمایش ضعیف تیم ملی امارات در جام ملت‌های آسیا ایستاد و پاسخ منتقدین را داد.

 "ورزش سه"نوشت : تیم ملی امارات در حالی پیروزی ۳-۲ در برابر قرقیزستان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا را جشن گرفت که به زعم منتقدین ارایه گر نمایش ضعیفی بود و اگر خوش شانسی با قرقیزستان همراه بود و توپ‌های این تیم یکی پس از دیگری به تیر دروازه نمی‌خورد الان قرقیزستان تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌ها بود.

عبدالله در این باره می‌گوید: تیم‌هایی که در جام ملت‌ها ارایه گر بازی زیبایی بودند الان در جام نیستند، چون حذف شده اند، در حالی که امارات برای حضور در مرحله نیمه نهایی تلاش می‌کند. مهم پیروزی در این رقابت‌ها است و اینکه از مرحله‌ای به مرحله بعدی صعود کنید. حتما لازم نیست برای دست یابی به این مهم زیبا فوتبال بازی کنید.

دفاع از نمایش ضعیف امارات در جام ملت‌ها
جالب اینکه با وجود برگزاری بازی‌های جام ملت‌ها در امارات هیچ گاه دیده نشده استادیوم‌های میزبان به هنگام برگزاری بازی‌های امارات پر و مملو از جمعیت شود و این نشان می‌دهد اماراتی‌ها خیلی به موفقیت تیم ملی کشورشان با هدایت زاکرونی خوش بین نیستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفاع از نمایش ضعیف امارات در جام ملت‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..