تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشتباهات رایج خانم ها در هنگام رژ زدن

اشتباهات رایج خانم ها در هنگام رژ زدن

اصلی ترین بخش آرایش زردن رژ لب است و تکنیک های خاصی دارد، با اشتباهاتی رایجی که خانم ها هنگام رژ لب می زنند شما را آشتا می کنیم.

اشتباهات هنگام رژلب زدن

آخرین مرحله آرایش، زدن رژ لب است و آرایش را کامل می کند، رژ لب تاثیر زیادی بر یبایی چهره دارد و اگر اصول رژ لب زدن را بدانید چهره شما بسیار خاص و زیبا می شود و آرایش شما تکمیل می گردد. شاید شما هم جزو خانم هایی باشید که می گویند که رژ لب زدن ساده ترین بخش آرایش است زیرا کافی است رژ لب را روی لب خود بکشید ولی واقعا اینطور نیست و خانم ها هنگام زدن رژ لب اشتباهات زیادی می کنند.

بخوانید : رژ لب هایی که باعث سرطان و مرگ زنان می شوند!

اشتباهات رایج خانم ها در هنگام رژ زدن

اشتباهات رایج رژلب زدن خانم ها نخستین اشتباه این است که اصلا خط لب نمی زنید، با زدن خط لب می توانید فرم ایده آلی به لب های خود بدهید، فقط باید در انتخاب رنگ آن دقت کنید رنگ خط لب باید یک درجه تیره تر از رژلب انتخاب شود. انتخاب رنگ رژ لب اصولی خاص دارد، هر خانمی نمی تواند از هر رنگ رژ لبی استفاده کند زیرا رنگ رژ لب باید با توجه به رنگ پوست، چشم و مو شما انتخاب شود. رژ لب خشک نباید انتخاب کنید، در هنگام خرید رژلب باید دقت کنید و رژ لبی را انتخاب کنید که در آن روفن طبیعی مانند روغن نارگیل استفاده شده باشد. در استفاده از برق لب نباید زیاده روی کنیدفظ برق لب اگر به اندازه باشد می تواند باعث زیبا شدن و حجیم تر شدن لب هایتان شود ولی اگر زیاده روی کنید چهره شما را زشت و نامرتب می کند. قبل از رژلب زدن ترک لب و خشکی آن را از بین ببرید و یا لایه برداری کنید تا سلول های مرده پوست شما از بین بروند و لب های شما نرم شوند. رنگ رژلب را باید با موقعیت های مختلفی که دارد تناسب داشته باشد مثلا رژلب پررنگ و جیغ فقط برای جشن ها و مراسم های عروسی مناسب است و رژلب هایی با رنگ های ملایم برای محیط کاری و رسمی مناسب هستند. بخوانید : 3 رنگ رژ لب لازم برای خانم ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشتباهات رایج خانم ها در هنگام رژ زدن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..