تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکل اصلی جامعه ضعف در پرورش نیروی انسانی است

مشکل اصلی جامعه ، ضعف در پرورش نیروی انسانی استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش کشوری فرماندهان بسیج صدا و سیما گفت:مشکل اصلی جامعه ما ، ضعف در پرورش و تربیت نیروی انسانی است واگر بخواهیم در رسانه صدا و سیمای جمهوری اسلامی توفیق پیدا کنیم باید نیروی انسانی جهادی پرورش دهیم. همه دستگاه‌ها وهمه نهاد‌ها و نخبگان و همه آحاد انقلابی و دینی باید خودشان را با نقشه انقلابی همراه کنند وهمه نقشه‌های عالم باید با نقشه خدا هماهنگ باشد.

وی ضمن تاکید بر فرمایش امام خمینی (ره) که فرمودند: صدا و سیما یک دانشگاه عمومی است، افزود:اگر ما بر اساس هندسه اندیشه‌ای حضرت آقا عمل کنیم تکلیف روشن است و همه امور به درستی مدیریت می‌شود.

سردار سپهر اظهار داشت:امروز اگر جمهوری اسلامی بخواهد به اهداف آرمانی خود برسد نیاز به یک قدرت بزرگ رسانه‌ای تاثیر گذار در سطح عالم دارد.

انتهای پیام//م. ص


برگزاری همایش فرماندهان کشوری بسیج صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکل اصلی جامعه ضعف در پرورش نیروی انسانی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..