تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز مسابقات ورزشی اولیای دانش آموزان مدارس فریمان

آغاز مسابقات ورزشی اولیای دانش آموزان مدارس فریمانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد برزخی فریمانی مدیرآموزش و پرورش فریمان در این مراسم گفت: برگزاری این مسابقات زمینه ساز روابط صمیمانه و ارتباط بیشتر اولیا و دانش آموزان می‌شود و یک فضای همدلی ودوستی بیشتری را فراهم می‌کند.

برزخی فریمانی افزود: حضوروالدین باعث آشنایی بیشتر و تعامل بهتر با هم در رفع مسائل آموزشی و پرورشی دانش آموزان می‌شود.

جواد رفوئی کارشناس تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش فریمان هم گفت: سومین دوره مسابقات ورزشی اولیا دانش آموزان به مناسبت ایام الله دهه فجر با همکاری کارشناسی انجمن اولیاء ومربیان و حوزه معاونت پرورشی برگزار می‌شود.

رفوئی افزود: امسال تعداد ۳۶ تیم اولیا با حضور ۴۵۰ نفر در رشته‌های فوتسال و والیبال در دو بخش آقایان و بانوان درمدت یک ماه و به صورت دوره‌ای و حذفی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام//ع.ع

آغاز رقابت اولیای دانش آموزان در فریمان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز مسابقات ورزشی اولیای دانش آموزان مدارس فریمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..