تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معوقات سال ۹۶ پرستاران پرداخت می‌شود/ استخدام ۱۹ هزار پرستار در وزارت بهداشت

معوقات سال ۹۶ پرستاران پرداخت می‌شود/ استخدام ۱۹ هزار پرستار در وزارت بهداشتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت و درمان صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره پرداخت معوقات پرستاران اظهار داشت: در یک‌سال گذشته معوقات و کارانه پرستاران پرداخت نشده که سرپرست وزارت بهداشت قول داده تا پایان سال با پرستاران تسویه می‌کنیم.

معاون پرستاری وزارت بهداشت و درمان تاکید کرد: آقای نمکی در روز پرستار قول داد برای سال آینده ۱۹ هزار پرستار استخدام خواهند شد تا کمبود‌ها در این بخش جبران شود.

وی تصریح کرد:با تلاش‌های وزارت بهداشت و مساعدت‌های سازمان برنامه و بودجه در تامین اعتبار لازم برای رفع کمبود پرستار در بیمارستان‌های کشور، سال آینده ۱۹ هزار پرستار در این وزارتخانه استخدام می‌شوند.

حضرتی خاطرنشان کرد: معوقات و کارانه پرستارانی که از دی ماه ۹۶ پرداخت نشده با قول سرپرست وزارت بهداشت تا پایان سال پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ب

جزییات جدید از پرداخت معوقات سال گذشته پرستاران کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معوقات سال ۹۶ پرستاران پرداخت می‌شود/ استخدام ۱۹ هزار پرستار در وزارت بهداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..