تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی دربخش کشاورزی کردستان جذب شد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، خالد جعفری گفت: در سال جاری در مرحله اول اشتغال پایدار روستایی یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای استان سهمیه تخصیص داده بودند که یک هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال از این میزان در حوزه کشاورزی جذب شد.

وی با اشاره به اینکه سهم کشاورزی از این میزان تخصیص حدود ۴۵ درصد بود، افزود: با تلاش‌های انجام شده در راستای حمایت از تولید بخش کشاورزی میزان جذب شده در این بخش حدود ۱۲۶ درصد سهمیه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان ادامه داد: تسهیلات اشتغال پایدار روستایی برای شهر‌های مرزی چهار درصد و سایر شهرستان‌ها نیز شش درصد اعمال می‌شود که یک فرصت طلایی برای بخش کشاورزی است و این استان توانست قسمت عمده آن را جذب کند.

جعفری یادآور شد: تسهیلات جذب شده این استان در زمینه‌های مختلف از جمله دام، طیور، صنایع تبدیلی و غذایی، زراعت، گلخانه‌ها بود و جهت گیری این سازمان در اعطای تسهیلات نیز در راستای توسعه صنایع و واحد‌های فرآوری بود.

وی بیان کرد: در این راستا تلاش داریم بتوانیم در فرآوری در محصولات کشاورزی بحث زنجیره ارزش را در استان توسعه داده و با سیاست‌های حمایتی دولت سرمایه گذاران را به این سمت هدایت کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: با توجه به این رویکرد و افزایش امکان نگهداری و انبار محصولات کشاورزی استان برای توسعه زیرساخت‌های فرآوری محصولات در بحث سیلو سازی درصدد هستیم ظرفیت ۵۶۰ هزار تنی استان را به یک میلیون تن برسانیم و علاوه بر آن بخش احداث سردخانه‌ها نیز ورود کردیم تا بتوانیم ظرفیت فعلی را به سه برابر برسانیم.

انتهای پیام/م

پرداخت ۱۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی دربخش کشاورزی کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی دربخش کشاورزی کردستان جذب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..