تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایگاه اینترنتی ابر نور در قم رونمایی شد

پایگاه اینترنتی ابر نور در قم رونمایی شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،جعفری،مدیر پایگاه ابر نور مرکز کامپیوتری نور از رونمایی این پایگاه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی  انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: فضای ابری، امکانی جدید در اینترنت است که به جای ذخیره اطلاعات بر روی تلفن همراه و رایانه، بر روی سرور‌های اینترنتی داده‌ها را نگه داری می‌کند و ابر نور هم از همین امکان بهره برده است.

جعفری با اشاره به اینکه ۹۰ نرم افزار این مرکز بر روی ابر نور قابل مشاهده است افزود: اطلاعاتی در حوزه فقه و اصول، منطق، فلسفه و کلام، علوم حدیث، تفسیر علوم قرآن، تاریخ و جغرافیا، ادبیات فارسی و عربی و طب در این فضای ابری قابل دسترسی است.

وی افزود: نیاز نداشتی به نصب و سخت افزار‌های قدرتمند بر روی رایانه و نبود محدودیت‌های زمانی و مکانی از ویژگی‌های بهره مندی از فضای ابر نور است.

مدیر پایگاه ابر نور مرکز کامپیوتری نور با اشاره به دشمنی تکفیری‌ها و غرب با اسلام محمدی گفت: با توجه به شرایط منطقه، ابر نور امکان دسترسی به علوم دینی را برای محققان و پژوهشگران در سراسر دنیا فراهم کرده است.

جعفری تصریح کرد: تولید محتوای دینی در فضای مجازی برای مخاطبان مختلف از رسالت‌های اصلی مرکز کامپیوتری نور است که در این راستا به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده است.

مرکز کامپیوتری نور از مراکزی است که سال‌ها در راستای تولید محتوا دیجیتال و در فضای مجازی فعالیت دارد.

انتهای پیام/ش

ویژه برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایگاه اینترنتی ابر نور در قم رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..