تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میاندوآب

ساعت: 11:04 منتشر شده در مورخ: 1397/11/04 شناسه خبر: 1452012

فرمانده انتظامی میاندوآب از توقیف یک تریلی نفتکش با ۲۸ هزار لیتر نفت سفید قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با اروم نیوز، اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای کنترل محورهای مواصلاتی، این محموله نفتی را کشف و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در این راستا ماموران انتظامی به یک دستگاه خودرو سنگین کشنده تریلی به ظن حمل سوخت غیرمجاز و خارج از شبکه مشکوک شدند.

وی گفت: مامورین ضمن توقیف، در بازرسی از خودرو، مقدار ۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.

شیخ نژاد تصریح کرد: این تریلی، ۲۸ هزار لیتر نفت سفید را  به صورت خارج از شبکه از یکی از شهرهای همجوار بارگیری و قصد توزیع در شهرهای عمقی کشور را داشت که با هوشیاری ماموران انتظامی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و یک دستگاه تریلی نیز توقیف شد.

شیخ نژاد تصریح کرد: مراتب پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل بعدی به مراجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میاندوآب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..