تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابلاغ برنامه‌های فرهنگی به مناسبت پیروزی انقلاب/ همایش «ظرفیت انقلاب کارآمدی و کارنامه نظام ایران» برگزار می‌شود

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

حجت‌الاسلام کلانتری گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی همایش کارآمدی نظام در دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

ابلاغ برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد به مناسبت پیروزی انقلاب/ همایش «ظرفیت انقلاب کارآمدی و کارنامه نظام ایران» برگزار می‌شودحجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در باره برنامه دانشگاه آزاد به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار کرد: به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب همایش چهلمین سالگرد انقلاب تحت عنوان «ظرفیت انقلاب کارآمدی و کارنامه نظام ایران»  نهم و دهم بهمن ماه امسال در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد در باره جزئیات این برنامه و همایش گفت: با همکاری چندین دستگاه قرار است همایش ظرفیت انقلاب با مظمون معرفی دستاوردهای چهل ساله نظام برگزار شود.

وی با اشاره مقالاتی که به این همایش ارسال شده‌اند، گفت: بیش از 500 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است و پس از تدوین نهایی و تنظیم  تبدیل به کتاب می‌شوند.

کلانتری ادامه داد: این مقالات علمی و پژوهشی از نویسندگان بزرگ کشور و برخی از دانشمندان خارجی به دبیرخانه این همایش ارسال شده‌اند که پس از بررسی‌های نهایی تعدادی از آنها به عنوان رتبه‌های برتر انتخاب می‌شوند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با بیان اینکه پژوهش عنوان دستاورد نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: اکنون برنامه‌های متعددی در حوزه فرهنگی  دانشگاه آزاد برگزار می‌شود؛ برای مثال 16 آذر ماه امسال بیش از 200 برنامه در واحدهای دانشگاه آزاد برگزار شدند و همین برنامه را برای سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هم داریم.

وی با اشاره به دانشگاه آزاد اظهار کرد: بیش از یک میلیون و 400 هزار دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند و باید این جوانان را با دستاوردهای انقلاب آشنا کنیم که در همین راستا همایش بزرگی را برگزار کرده‌ایم.

انتهای پیام/

مقالات علمی پژوهشگران تبدیل به کتاب می‌شوند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابلاغ برنامه‌های فرهنگی به مناسبت پیروزی انقلاب/ همایش «ظرفیت انقلاب کارآمدی و کارنامه نظام ایران» برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..