تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دردسر جدید قطری‌ها برای دیدار برابر کره جنوبی

یکی دیگر از بازیکنان کلیدی تیم ملی فوتبال قطر بازی مقابل تیم ملی فوتبال کره جنوبی را از دست داد.

تعداد غایبان تیم قطر مقابل در بازی مقابل تیم کره جنوبی به 3 نفر رسیدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت الکوره قطر، تیم ملی فوتبال قطر برای دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ یکی از بازیکنان کلیدی خود را به علت مصدومیت از دست داد. 

بعد از معاینات پزشکی روی احمد فتحی بازیکن تیم ملی قطر مشخص شد آسیب دیدگی او جدی است و در دیدار روز جمعه تیمش مقابل کره جنوبی در ترکیب تیمش حضور نخواهد داشت. 

عاصم مدیبو دیگر بازیکن کلیدی تیم قطر به علت ۲ کارته بودن بازی مقابل کره را از دست داده بود و احمد فتحی اولین گزینه برای جایگزن مدیبو در ترکیب قطر محسوب می شد و با این مصدومیت تیم قطر یکی دیگر از بازیکنان مهمش را از دست داد.  

با مصدومیت فتحی تعداد غایبان قطر مقابل تیم ملی فوتبال کره جنوبی به 3 نفر رسید، عبدالکریم حسن، مدیبو و فتحی. 

بیشتر بخوانید:

 عراق در مرحله یک چهارم نهایی جایگزین قطر می‌شود؟

رکوردزنی تیم‌های ایران و قطر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

نقش ایران در پیروزی‌های قطر در جام ملت‌های آسیا

انتهای پیام/

احمد فتحی دیدار مقابل کره جنوبی را از دست داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دردسر جدید قطری‌ها برای دیدار برابر کره جنوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..