تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئویی تلخ و دلخراش از مضرات مصرف سیگار

بلاهای هولناکی که سیگار بر سر ریه‌ها می‌آورد+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مصرف سیگار و دخانیات عوارض بالایی به دنبال دارد،‌ در واقع بسیاری از سرطان‌ها و بیماری‌های مختل و کشنده ناشی از مصرف سیگار و دخانیات هستند.

ریه‌های سالم صورتی رنگ هستند، در حالی که ریه‌های سیگاری بر اثر استنشاق دود سیگار تیره و سیاه می‌شوند، افزون بر این بافت ریه سالم و ریه سیگاری با هم تفاوت دارد و ریه سیگاری‌ها آسیب دیده، سخت و شکننده‌تر هستند.

خس خس، برونشیت مزمن و آسم تنها بخش کوچکی از عوارض مصرف سیگار در بلند مدت محسوب می‌شوند و بیماری‌های مرگبار مانند پنومونی، آمفیزم و سرطان ریه در بیشتر موارد علت اصلی مرگ و میر سیگاری‌ها هستند.

مواد شیمیایی موجود در دود سیگار، با تحت تاثیر قرار دادن ریه‌ها به ساختارهای مو مانند مویرگ ها آسیب وارد می‌کند؛‌ در این بیماران مخاط بیش از حد تولید می‌شود و در نتیجه افراد سیگاری بیشتر از برونشیت مزمن رنج  برده و گرفتار سرفه‌های مزمن می‌شوند که به سرفه سیگاری شناخته شده است.

سیگار کشیدن به مدت طولانی به تدریج به بخش‌های مختلف ریه آسیب رسانده و موجب التهاب بیش از حد آلوئول‌ها می‌شود و به دنبال آن ضعف تنفسی به علت کاهش میزان سلول های ریه منتقل کننده اکسیژن هوا به خون را در بیماران سیگاری شاهد هستیم.

در ویدئو زیر آسیب وحشتناک ناشی از سیگار را به شما نشان می‌دهیم.

انتهای پیام/

بلا‌یی هولناک که سیگار بر سر ریه‌هایتان می‌آورد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئویی تلخ و دلخراش از مضرات مصرف سیگار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..