تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین خبر از وضعیت جسمانی اکبر عبدی/ حال آقای بازیگر مساعد است + فیلم

در گفت‌‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

حسین قناعت کارگردان سریال «شش قهرمان و نصفی» که اکبر عبدی در آن به عنوان نقش اصلی حضور دارد، درباره شایعه بستری شدن این بازیگر در بیمارستان در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: اصلاً چنین اتفاقی در پشت صحنه سریال صحت ندارد و ایشان سالم و سلامت هستند.

وی در ادامه گفت: دیروز پس از تصویربرداری، اکبر عبدی برای انجام آزمایش و چکاپ کلی به درمانگاه مراجعه کرده بود؛ یکی از افراد حاضر در آنجا عکسی را با او می‌گیرد و آن در فضای مجازی منتشر می‌کند.

توضیحات کارگردان «شش قهرمان و نصفی» درباره وضعیت جسمی اکبر عبدی

قناعت با بیان اینکه گوشی‌های موبایل و فضای مجازی بلای جان انسان‌ها شده اند، تاکید کرد: عبدی حتی از این دوستان که این عکس را گرفته بودند خواهش کرد آن را منتشر نکنند؛ اما انتشار این عکس منجر شد تا آرامش او و خانوده محترمش از بین برود.

بیشتر بخوانید: اکبر عبدی در بیمارستان بستری شد + عکس

کارگردان سریال «شش قهرمان و نصفی» در پایان اضافه کرد: اکبر عبدی هم اکنون در کنار ما سر صحنه حاضر است و کارش را انجام می‌دهد و هیچ مشکلی ندارد. ما در حال حاضر مشغول تصویربرداری در شمال کشور هستیم.

گفتنی است؛ انتشار عکسی از اکبر عبدی به همراه دو کارمند اورژانس باعث شده بود تا شایعاتی مبنی بر بستری شدن وی در فضای مجازی دست به دست شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین خبر از وضعیت جسمانی اکبر عبدی/ حال آقای بازیگر مساعد است + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..