تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوره عدس قرمز؛ هم رنگش عالیه هم طعمش!

۸۲۲۵۴۰

۳۸۴ بازدید

پوره عدس قرمز یک پیش غذای مناسب است و همچنین به عنوان غذای کودک نیز می توان استفاده کرد.طرز تهیه را در ادامه ببینید.

وب‌سایت نمناک: پوره عدس قرمز یک پیش غذای مناسب است و همچنین به عنوان غذای کودک نیز می توان استفاده کرد. طرز تهیه را در ادامه ببینید.

مواد لازم برای پوره عدس قرمز

عدس قرمز: 2 لیوان پودر تخم گشنیز: یک قاشق مرباخوری گشنیز تازه خرد شده: یک قاشق سوپخوری سرکه: یک قاشق سوپخوری آب مرغ بدون چربی: یک لیتر تره فرنگی: 3 عدد تخم مرغ: 4 عدد نعنای تازه خرد شده: 2 قاشق سوپخوری جعفری (برای تزئین): به مقدار لازم نمک و فلفل سیاه: به مقدار لازم

پوره عدس قرمز؛ رنگش هم مانند طعمش زیباست!

طرز تهیه پوره عدس قرمز

1. عدس ها را در یک قابلمه بریزید و تره فرنگی، پودر تخم گشنیز، گشنیز تازه، نعنا، سرکه و آب مرغ را به آن اضافه کنید و روی حرارت بگذارید. پس از جوش آمدن، باید به مدت 40-30 دقیقه روی حرارت ملایم نیم جوش بماند تا عدس ها پخته و آب آن کشیده شود.

2. سپس فر را روی حرارت 180 درجه سانتیگراد گرم کنید. پس از آن به مواد آماده شده، نمک و فلفل اضافه کنید و به طور کامل مخلوط کنید.

3. سپس آنها را در چهار ظرف کوچک که از قبل چرب شده بریزید. وسط آنها را خالی کنید و یک تخم مرغ بشکنید. روی ظرف فویل آلومینیوم بکشید.

4. به مدت 20-15 دقیقه در فر 180 درجه سانتیگراد بگذاریم تا وقتی که تخم مرغ سفت شود. آن گاه روی غذا را با جعفری خرد شده تزئین کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوره عدس قرمز؛ هم رنگش عالیه هم طعمش!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..