تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آفتابی‌ شدن همسر بن‌ سلمان برای نخستین بار مقابل دوربین +عکس

 آفتابی‌شدن همسر بن‌سلمان برای نخستین بار مقابل دوربین + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین تصویر از «ساره بنت مشهور» همسر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان مقابل دوربین‌ها در رسانه‌های عرب‌زبان منتشر شد. او برای شرکت در یک برنامه فرهنگی هنری در مرکز تاریخی ملک عبد العزیز رفته بود که خبرنگاران با لنز دوربین خود تصویرش را شکار و در رسانه‌ها پخش کردند. گفتنی است این برنامه زیر نظر همسر بن سلمان به منظور احیای میراث عربستان از سه‌شنبه آغاز شد و امروز پایان آن خواهد بود.

بیشتر بخوانید:چرا محمد بن سلمان با همسرش سفر نمی‌کند؟

بد نیست بدانید از آنجایی که تاکنون عکس گرفتن از «ساره بنت مشهور»  در مجامع عمومی ممنوع بود، هیچ تصویری از وی در پایگاه‌های خبری یا شبکه‌های اجتماعی رویت نشده بود. در مراسم عروسی  بن سلمان و همسرش سال ۲۰۰۸ حتی ساره در عکس‌ها حضور نداشت تا امروز که به دلایل نامعلوم برای اولین بار عکاس‌ها و خبرنگاران موفق به عکسبرداری از او شدند.

آفتابی‌شدن همسر بن‌سلمان برای نخستین بار مقابل دوربین + عکسآفتابی‌شدن همسر بن‌سلمان برای نخستین بار مقابل دوربین + عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آفتابی‌ شدن همسر بن‌ سلمان برای نخستین بار مقابل دوربین +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..