تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۵۰ سینمای کشور در انحصار «قانون مورفی»!

۸۲۳۶۰۰

۳۳ بازدید

بانی فیلم: هفته کم رمق گیشه فیلم های روی پرده در هفته ای که گذشت باز هم تکرار شد و به جز یکی – دو فیلم، تقریباً تمامی فیلم های در حال اکران با افت فروش مواجه شدند.

۱۵۰ سینمای کشور در انحصار «قانون مورفی»!

تعطیلی روز یکشنبه سینماها به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و البته بازی حساس تیم ملی فوتبال در مسابقات جام ملت های آسیا در دوشنبه شب از جمله دلایل افت فروش فیلم ها در هفته ای که گذشت می تواند باشد. هر چند با تمام این شرایط باز هم فیلم هایی بودند که فروش بالاتری را ثبت رساندند.

«دزد و پری ۲» یکی از فیلم هایی بود که در مقایسه با هفته سوم اکرانش فروش بالاتری داشت. «تخته گاز» و «درساژ» نیز با تکمیل سینماهایشان در هفته دوم اکران بیشتر فروختند.

نکته جالب جدول فروش افت گیشه «قانون مورفی» در هفته سوم اکران بود. ساخته جدید رامبد جوان در دو هفته آغازین اکرانش در گیشه فروشی فوق العاده داشت اما این روزها با وجود افزایش قابل توجه تعداد سینماهایش مقداری با افت مواجه شده است. در حال حاضر ۱۵۰ سینمای کشور در اختیار «قانون مورفی» قرار دارد و ساخته جوان در میان سایر آثار روی پرده از این حیث با اختلاف فراوانی رکورددار است!

از امروز دو فیلم «پارادایس» و «ترانه» به ترتیب در دو گروه سینمایی «زندگی» و «کورش» روی پرده می روند. ساخته علی عطشانی سرانجام پس از چهار سال رنگ پرده را خواهد دید و شنیده های خبرنگار ما حکایت از این دارد که سازندگان این فیلم با انجام برخی اصلاحیه ها موفق به دریافت پروانه نمایش و مجوز اکران شده اند.

جواد عزتی، مهران رجبی، محمدعلی نجفیان، سامان صفاری و بیتا عطشانی از ایران و الیویا بورکات، ماتیاس متس، کلاتسیدا روبرت و کاترین فولوس از کشور آلمان بازیگران این فیلم سینمایی هستند. «پارادایس» مضمونی کمدی دارد و داستان طلبه‌ای جوان را روایت می کند که به همراه دوستش در اینستاگرام با دختری آلمانی آشنا و در نهایت برای دیدن او راهی آلمان می‌شوند… .

در «ترانه» به کارگردانی مهدی صاحبی نیز الهه حصاری، اندیشه فولادوند، امیر رضا دلاوری، مریم معصومی، بابک انصاری، نازنین فراهانی و سیاوش چراغی‌پور حضور داشته اند.

این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی دختر دانشجویی است که کانون از هم پاشیده خانواده‌اش مشکلات زیادی را برای او به وجود آورده‌ تا جایی که برای تأمین هزینه‌های زندگی فعالیت در یک شرکت مدلینگ غیررسمی را انتخاب می‌کند… .

در حال حاضر «قانون مورفی» با گیشه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی اش در عرض یک هفته در صدر جدول فروش هفتگی قرار دارد. تعداد سینماهای این فیلم همانطور که در ابتدای متن اشاره شد به ۱۵۰ سالن رسیده و مجموع فروش آن نیز پس از ۲۰ روز حدود چهار میلیارد و ۶۰۹ میلیون تومان است.

«کلمبوس» در پایان هفته هفتم اکرانش باز هم با افت فروش مواجه شد. ساخته جدید هاتف علیمردانی با افت گیشه فاحش «مارموز» حالا به رتبه دوم جدول پرفروش ها رسیده است. این فیلم با از دست دادن برخی از سینماهای تهران و شهرستان هایش در حال حاضر ۸۲ سالن دارد. فروش کل «کلمبوس» حدود چهار میلیارد و ۳۶۶ میلیون تومان است.

«مارموز» با حفظ سینماهای تهرانش تنها هفت سینمای شهرستان هایش را از دست داده است. با این حال ساخته کمال تبریزی در مقایسه با هفته پنجم اکرانش حدود ۱۶۵ میلیون تومان کمتر فروخت. این فیلم در مجموع سینماهای تهران و شهرستان ها حدود شش میلیارد و ۲۱۳ میلیون تومان فروش داشته است.

«بمب؛ یک عاشقانه» با شرایطی مشابه با «مارموز» تغییری در سینماهای تهرانش به وجود نیامده و تنها چند سینمای شهرستان هایش را از دست داده است. ساخته جدید پیمان معادی نیز از امروز وارد هفته هشتم اکرانش خواهد شد. فروش این فیلم عاشقانه در مجموع به شش میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است. اکران «بمب…» بعد از پایان برگزاری جشنواره فیلم فجر در گروه سینمایی «ماندانا» به پایان می رسد و به جای این فیلم، ساخته غلامرضا آزادی با نام «سندباد و سارا» در این گروه به نمایش درمی آید.

«تخته گاز» در پایان هفته دوم اکرانش حالا با تعداد سینماهای بیشتری به نمایش خود ادامه می دهد. ساخته جدید محمد آهنگرانی در حال حاضر ۳۱ سینما در پایتخت و ۴۷ سینما در شهرستان ها دارد. این فیلم کمدی در مجموع حدود ۵۹۲ میلیون تومان فروخته است.

«دزد و پری ۲» در رتبه ششم پرفروش های هفته قرار دارد و در حال حاضر مجموع گیشه اش نیز با ۳۰ سینما در تهران و ۷۱ سینما در شهرستان ها از مرز یک میلیارد تومان هم عبور کرده است. ساخته حسین قناعت از معدود آثار روی پرده است که با وجود از دست دادن سینمای سرگروه و کاهش برخی از سالن هایش با افت فروش مواجه نشده. ۲۷ روز از اکران این فیلم کمدی می گذرد و مجموع گیشه آن نیز حدود یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.

«درساژ» با ۱۸ سینما در تهران و ۱۹ سینما در شهرهای مختلف از امروز وارد سومین هفته از اکرانش خواهد شد. ساخته پویا بادکوبه با انبوهی از بیلبوردهای شهری و تیزرهای تلویزیونی تاکنون در مجموع حدود ۲۵۱ میلیون تومان فروش داشته است.

«اتاق تاریک» در هفته ای که گذشت سالن چندانی را از دست نداد و شاید با نمایش فیلم های جدید از امروز اکرانش در برخی از سینماها به پایان برسد. فیلم روح ا… حجازی با اختلاف جزئی نسبت به «درساژ» در رتبه هشتم جدول فروش هفتگی قرار دارد. این فیلم در هفته ای که گذشت حدود ۱۴۵ میلیون تومان دیگر به مجموع گیشه اش اضافه کرد. فروش کل ساخته حجازی با ۳۸ سینما در کشور از مرز یک میلیارد تومان نیز عبور کرده است.

نمایش «اتاق تاریک» بعد از جشنواره فجر در گروه سینمایی «آزادی» به پایان می رسد. «پاستاریونی» پس از ۵۵ روز اکران این روزها در ۱۴ سینمای تهران اکران دارد و به طور همزمان در شهرستان ها نیز با ۳۱ سینما به نمایش خود ادامه می دهد. فروش هفتگی ساخته سهیل موفق حدود ۱۲۲ میلیون تومان بود. به گفته پخش کننده «پاستاریونی»، این فیلم کودک و نوجوان در مجموع سینماهای تهران و شهرستان ها حدود دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروخته است.

«مغزهای کوچک زنگ زده» پس از ۱۱۵ روز نمایش همچنان در ۱۱ سینما در کشور اکرانش ادامه دارد و فروش هفته گذشته اش نیز به رقمی حدود ۳۶ میلیون تومان رسید. فروش کل ساخته هومن سیدی در سایت سینما تیکت حدود ۱۲ میلیارد و ۷۰۸ میلیون تومان است.

«پیشونی سفید ۲» پس از ۱۰۱ روز نمایش در پایتخت تنها در سینماهای سمرقند، تیراژه ۲ و فرهنگسرای اشراق نمایش دارد. این فیلم همزمان در ۱۲ سینمای شهرستان ها نمایش دارد. فروش کل ساخته جواد هاشمی به مبلغی حدود چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

«میلیونر میامی» بخش عمده سینماهایش را از دست داده و حالا تنها در یک سینمای تهران و سالن های شهرهای اصفهان، مشهد، همدان، ساری و آمل در حال نمایش است. ساخته مصطفی احمدی در مجموع و پس از ۴۸ روز اکران حدود یک میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومان فروش داشته.

«وای آمپول» امروز سقف ۱۰ هفته اکران خود را پر می کند. این فیلم کودک و نوجوان همچنان در ۱۱ سینمای کشور به صورت تک سانس در حال نمایش است. مجموع گیشه این فیلم نیز به رقمی حدود یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان رسیده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۵۰ سینمای کشور در انحصار «قانون مورفی»!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..