تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرنخ تازه در پرونده قتل پسر ایرانی در ژاپن

 این جنایت 20 فروردین سال 96 رخ داد. دو دختر دوچرخه سوار در ناگویای ژاپن متوجه لکه‌های خون کنار هتل قدیمی شده و با دنبال کردن رد خون با جسد پسر جوان مواجه شدند. با کشف جسد خیلی زود موضوع به پلیس جنایی ژاپن اعلام شد و بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که 7 روز از مرگ پسر جوان گذشته است. گذشت زمان باعث شده بود تا جسد فاسد شود و همین مسأله شناسایی هویت آن را با مشکل مواجه کرده بود اما ظاهر جسد نشان می‌داد که مقتول ژاپنی نیست.برای شناسایی هویت مقتول، کارآگاهان به سراغ پرونده‌های افراد ناپدید شده رفتند که در میان آنها شکایت یک خانواده ایرانی هم دیده می‌شد.مشخصات جسد با عکس جوان گمشده ایرانی به‌نام اشکان مطابقت داشت اما پلیس ژاپن برای اطمینان از این موضوع از خانواده وی که در ایران بودند خواست تا اثر انگشت وی را برای پلیس ژاپن ارسال کنند. با ارسال اثر انگشت و تطبیق آن با جسد، هویت مقتول شناسایی شد.

بعد از گذشت 2‌ماه از ماجرا جسد پسر جوان به ایران فرستاده شد و بعد از آن خانواده مقتول به دادسرای جنایی تهران رفته و خواستار شناسایی و دستگیری قاتل فرزندشان شدند.پدر اشکان گفت: پسرم سال 92 برای کار به کشور ژاپن رفت. البته گاهی هم در هتل یکی از بستگانم در شهر ناگویا کار می‌کرد و وضع مالی بدی نداشت. در این مدت از طریق فضای مجازی با اشکان ارتباط داشتیم و شنیده بودم که بیش از یک میلیارد تومان پول به 2نفر از دوستانش قرض داده و آنها از برگرداندن پول طفره می‌روند.
وی ادامه داد: آخرین بار با اشکان روز سیزده‌بدر صحبت کردم. 2روز بعد از این ماجرا بود که دختر موردعلاقه پسرم که اهل فیلیپین بود با دخترم تماس گرفت و مدعی شد که دو روزی است که از اشکان بی‌خبر است. از بستگانمان که در آنجا بودند خواستیم پیگیر ماجرا شوند و درنهایت از قتل پسرم با خبر شدیم.ما احتمال می‌دهیم که همان دو نفر بدهکار و دوست دخترش دست به جنایت زده باشند تا از پرداخت بدهی‌شان فرار کنند.
بررسی‌ها در این موضوع ادامه داشت تا اینکه پدر اشکان چند روز قبل به‌دادسرای جنایی تهران رفت و مدعی شد که پلیس ژاپن با او تماس گرفته و اعلام کرده که فردی را به‌عنوان مظنون در قتل پسرم بازداشت کرده است. با مشخص شدن این موضوع تحقیقات از سوی بازپرس جنایی در رابطه با مظنون بازداشت شده ادامه دارد.

23302




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرنخ تازه در پرونده قتل پسر ایرانی در ژاپن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..