تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ردپای گربه در کدام موزه دیده می‌شود؟ + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گربه‌ها، پستانداران کوچک گوشتخواری هستند که با ملوسی منحصر به فردشان در مرکز توجه انسان‌ها قرار گرفته‌اند. در این میان برخی از افراد به میزانی به گربه‌ها علاقه دارند که آن‌ها را به خانه خود راه می‌دهند. ویلیام مایر یکی از این افراد است.

ردپای گربه در کدام موزه دیده می‌شود؟

او به اندازه‌ای به گربه خانگی خود علاقه دارد که به رسم ‏یادبود گربه اش موزه‌ای را در آمستردام افتتاح کرده است. موزه گربه کابینه یا موزه گربه‌ها مکان مناسبی برای آشنایی هر چه بیشتر با گربه‌ها است. این موزه در سال ۱۹۹۰ میلادی تأسیس شده و هم‌اکنون تبدیل به معبدی برای گربه‌ها شده است.

ردپای گربه در کدام موزه دیده می‌شود؟

ردپای گربه در کدام موزه دیده می‌شود؟

موزه گربه‌ها تصاویری از انواع مختلف گربه ‏ها و مجسمه‌های گربه‌ها را در معرض دید عموم قرار می‌دهد. این موزه برخی از آثار هنرمندانی چون  پابلو پیکاسو و  رامبراند را نیز به نمایش گذاشته است.

شایان ذکر است؛ هم‌اکنون صاحبخانه در طبقه دوم موزه ساکن است و ۵ گربه نفیس هم در داخل موزه زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ردپای گربه در کدام موزه دیده می‌شود؟ + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..