تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو شهرک صنعتی بزرگ گرمسار به سمت آبادانی بیشتر،ارائه خدمات بیشتر به شهرک های فجر و جنت آباد گرمسار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان حمید دهرویه گفت: شهرک های جنت آباد و فجر از جمله شهرک های صنعتی بزرگ استان هستند که به دلیل نزدیکی به پایتخت خوشبختانه رونق و فعالیت خوبی دارند.

وی اظهارداشت شهرک صنعتی فجر گرمسار قدمتی ۲۵ ساله دارد و حدود ۷۶ واحد صنعتی شامل فلزی، سلولزی، غذایی، برق، الکترونیک، نساجی و کانی غیرفلزی هم اکنون در آن فعالند.

به گفته وی این شهرک از نظر زیرساختی وضعیت مطلوبی ندارد و اعتبارات دولتی نیز به آن اختصاص نیافته و باید اعتبار مورد نیاز برای عمران آن از محل فروش باقی‌مانده زمین آن تامین شود. دهرویه وضعیت شهرک جنت آباد را مطلوب تر ارزیابی و تصریح کرد: هم اکنون ۱۴۵ واحد صنعتی با بیش از ۲۵۰۰ نفر نیروی انسانی در این شهرک  که با پایتخت ۵۵ کیلومتر فاصله دارد فعال است.

وی خاطرنشان کرد :علی‌رغم مشکلات اقتصادی موجود و با پیگیری‌های صورت گرفته ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی این دو شهرک اختصاص یافته و عملیات عمرانی آن نیز آغاز شده است.

به گفته وی ۱۰ میلیارد ریال از این بودجه صرف آسفالت و زیرسازی این دو شهرک خواهد شد و ۵ میلیارد ریال نیز برای بهسازی شبکه و روشنایی این شهرک‌ها اختصاص یافته که تا پایان سال به انجام خواهد رسید.

همچنین برای زیبایی بصری و ایجاد و بهسازی فضای سبز این دو شهرک نیز اعتباری در نظر گرفته شده و به زودی بهسازی و زیباسازی فضای سبز و ورودی شهرک ها نیز انجام خواهد .

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو شهرک صنعتی بزرگ گرمسار به سمت آبادانی بیشتر،ارائه خدمات بیشتر به شهرک های فجر و جنت آباد گرمسار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..