تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح 118 پروژه عمرانی برای مددجویان کمیته امداد رشتخوار

افتتاح 118 پروژه عمرانی برای مددجویان کمیته امداد رشتخواربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید حسین زاده، رئیس کمیته امداد رشتخوار گفت: برای اجرای این ۱۱۸ پروژه عمرانی ۳۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعتبار از محل منابع داخلی کمیته امداد هزینه شده است.

وی بیان کرد: پروژه‌های اجرا شده شامل ساخت و خرید مسکن شهری، مقاوم سازی مسکن روستایی، تکمیل واحد‌های نیمه تمام مسکونی مددجویی، تعمیرات کلی و ساخت سرویس‌های بهداشتی و حمام است.

حسین زاده با اشاره به اینکه در بخش مسکن روستایی به ۴۰ واحد اجرا شده  است گفت: ۷۴ مورد از پروژه‌های عمرانی مربوط به تعمیرات کلی وجزیی، ساخت حمام و سرویس بهداشتی و تکمیل طرح نیمه تمام است.

وی از انجام ۳۱ باب مسکن مددجوی روستایی با مشارکت اردو‌های جهادی خبر داد و گفت: اکنون ۱۷۱ مددجوی روستایی فاقد مسکن مقاوم هستند که به منظور مقاوم سازی به بنیاد مسکن معرفی شده اند.

رئیس کمیته امداد رشتخوار اعلام کرد: فعالیت‌های حوزه عمران این اداره در سال گذشته ۱۳۰ پروژه عمرانی با هزینه ۳۳۹ میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام// د.ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح 118 پروژه عمرانی برای مددجویان کمیته امداد رشتخوار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..