تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری اولین دوره مسابقات دارت کارکنان زن دانشگاه‌های منطقه ۹ کشور در دانشگاه حکیم سبزواری

برگزاری اولین دوره مسابقات دارت کارکنان زن دانشگاه‌های منطقه ۹ کشور در دانشگاه حکیم سبزواریبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،محمدرضا شهابی کاسب مدیر تربیت بدنی دانشگاه حکیم سبزواری گفت:کارکنان زن دانشگاه‌های استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سمنان در قالب هفت تیم در این رقابت‌ها حضور دارند.

روانشناس ورزشی تیم ملی دارت بزرگسالان کشور افزود: تیم‌های ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه سمنان، دانشگاه شاهرود، دانشگاه بیرجند، دانشگاه دامغان، دانشگاه اسفراین و دانشگاه حکیم سبزواری تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند.

شهابی با اشاره به اینکه رقابت‌ها در دو روز برگزار می‌شود ادامه داد: روز نخست مسابقات به صورت انفرادی و روز دوم مسابقات به صورت دوبل برگزار خواهد شد و در پایان تیمی که بیشترین امتیازات را در جمع بندی کلی دو روز کسب کند به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات شناخته می‌شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه حکیم سبزواری ارتقای همگانی ورزش دارت در کشور را هدف از برگزاری این مسابقات برشمرد و گفت: با توجه به استقرار مرکز پژوهش‌های علمی دارت کشور در دانشگاه حکیم سبزواری امیدواریم بتوانیم با برگزاری اینگونه برنامه‌ها به صورت علمی و تخصصی به توسعه ورزش دارت در کشور کمک کنیم.

انتهای پیام//م. ص.

برگزاری مسابقات دارت در دانشگاه حکیم سبزواری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری اولین دوره مسابقات دارت کارکنان زن دانشگاه‌های منطقه ۹ کشور در دانشگاه حکیم سبزواری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..