تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح نخستین کلینیک تخصصی کارآفرینی در قم

بهره برداری از نخستین کلینیک تخصصی کارآفرینی در قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،پیش‌بین، معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور،عصر چهارشنبه در آئین افتتاح نخستین کلینیک تخصصی کارآفرینی قم که در سالن جلسات دانشگاه جامع علمی - کاربردی برگزار شد، با اشاره به اهداف مهم تأسیس دانشگاه پرداخت و اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های مهارت محور است که بعد از انقلاب شکل‌گرفته و بر اساس نیاز و خواسته‌ای متقاضیان در سطح کشور تشکیل‌شده است.

وی ویژگی مهم دانشگاه را مهارت محور بودن آن دانست و افزود: تمام برنامه‌های تدوین‌شده برای دانشگاه بر اساس تأمین مهارت‌آموزی برای دانشجویان تدوین‌شده و یکی از جشنواره‌های مهم این دانشگاه جشنواره قران و عترت درون دانشگاهی است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی – کاربردی کشور با اعلام برگزاری پانزدهمین جشنواره قران و عترت برای چندمین سال متوالی در استان قم تصریح کرد: دبیرخانه جشنواره از امروز به‌صورت رسمی آغاز به کارکرده و جشنواره در دو سطح دانشجویی و مدرسان و کارکنان دانشگاه برگزار می‌شود.

وی مهم‌ترین ویژگی پانزدهمین جشنواره قران و عترت دانشگاه جامع علمی – کاربردی را تولید آثاری باهدف مهارت‌آموزی و کار فرینی دانست و ادامه داد: این جشنواره در ۶ بخش شفای، کتبی، پژوهشی، کتاب‌خوانی، فناوری، ادبی و هنری در ۳۴ رشته برگزارشده که مطابقت دادن آثار با رشته‌هایی دانشجویان در حال تحصیل از دیگر ویژگی این جشنواره خواهد بود.

پیش‌بین با تأکید بر توجه داوران بر فرایند تولید آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره گفت: پارسال ۱۳ هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند که امسال انتظار بیشتری از شرکت دانشجویان در این جشنواره را داشته و از روز دوشنبه هفته آینده فرآیند ثبت‌نام دانشجویان در جشنواره از طریق سایت ویژه‌ای که برای این منظور طراحی‌شده آغاز و تا اواخر فرودین سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه پس افتتاح نخستین کلینیک کارآفرینی قم در دانشگاه جامع علمی – کاربردی استان قم عنوان کرد: تأکید برافزایش مهارت‌های کارآفرینی دانشجویان از مهم‌ترین اهداف تشکیل دانشگاه بوده و باید محور همه برنامه‌های آموزشی و فرهنگی دانشگاه قرار گیرد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی – کاربردی کشور بیان کرد: دانشگاه جامع علمی – کاربردی باسابقه ۲۷ ساله برخلاف همه دانشگاه‌ها تقاضامحور بوده و بر اساس نیاز جامعه هدف به ارائه رشته‌های تحصیلی پرداخته و خلأ‌های مهارتی جامعه را برطرف می‌کند.

انتهای پیام/ش

معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح نخستین کلینیک تخصصی کارآفرینی در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..