تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Tesla vs Lovecraft – For Science DLC برای کامپیوتر

بازی Tesla vs Lovecraft اثری اکشن، شوتر با زاویه دید از بالا به پایین می باشد که از سازندگان عناوینی هم چون Crimsonland و Neon Chrome منتشر شده است. استودیو ۱۰tons ltd وظیفه توسعه و انتشار این بازی را به دست داشته است و سرانجام نسخه نهایی این بازی را در ۲۶ژانویه ۲۰۱۸ منتشر کرده است. شما در نقش نیکولاس تسلا هستید و که می خواهد انرژی استاتیک را بدست بگیرد و قدرت ماشین تسلای خود را افزایش دهد.

وی این نیرو را می خواهد تا به هیولاهای بدجنس درسی بدهد که هیچ وقت به این ترسناکی نبوده است! شما نیکولاس تسلا هستید. نابغه ی مشهور دنیا و انسانی فراتر از طبیعت! باوجود کشف بزرگ شما، آزمایشگاه شما توسط H.O. Lovecraft سوزانده و ویران شده است. او مدعی شده که اختراعات شما دنیا را به خطر انداخته است. وی با استفاده از کتابی اسرارآمیز و ارتش عظیمی از هیولاها توانسته است که اختراعات باارزش شما را به سرقت ببرد. اما ماشین تسلا که یکی از قویترین ماشین های جنگی موجود است، در دستان شماست. دشمنان خود را ویران کنید و چنان هیولاها را لگدمال کنید که گویا حشرات کوچکی برای شما هستند.

Tesla vs Lovecraft For Science PC-SiMPLEX

دانلود-بازی-Tesla-vs-Lovecraft

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Tesla-vs-Lovecraft اسکرین-شات-بازی-Tesla-vs-Lovecraft اسکرین-شات-بازی-Tesla-vs-Lovecraft اسکرین-شات-بازی-Tesla-vs-Lovecraft اسکرین-شات-بازی-Tesla-vs-Lovecraft اسکرین-شات-بازی-Tesla-vs-Lovecraft info

Tesla vs Lovecraft is an intense top-down twin stick arena shooter from the creators of Crimsonland and Neon Chrome. Play as the enigmatic inventor Nikola Tesla harnessing the static energy to power up Tesla-Mech and give the lovecraftian nightmares a lesson in horror! You are Nikola Tesla, world-famous inventor and genius extraordinaire. At the eve of your greatest invention, your laboratory is burned down by the horror author H.P. Lovecraft, who claims that your actions have put the world in peril. With the help of his occult book, and a vast army of monsters, he has stolen your most precious inventions!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP / Vista / 7 / 8 / 10
Processor: 2 GHz
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: SM 3.0+
DirectX: Version 9.0c
Storage: 150 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و توسط SiMPLEX.exe به نصب بپردازید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Tesla vs Lovecraft – For Science DLC برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..