تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت هنرپیشه مشهور سینما از تیم‌ ملی

۸۲۳۵۸۷

۷ بازدید

بازیگر سینما و تلویزیون معتقد است برخی حاضرند تیم ملی ایران ببازد، تا آن‌ها به مقصودشان برسند!

خبر ورزشی: رضا کیانیان، بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرامش از تیم‌ملی فوتبال ایران حمایت کرد. او نوشت: در پیروزی دو بر صفر ایران مقابل عمان، سردار آزمون و مهدی طارمی برای اولین بار در جام ملت‌های آسیا سهمی در گل‌های تیم ملی نداشتند.

در دو بازی مقابل یمن و ویتنام این دو مهاجم ۵ گل زدند و در بازی مقابل عراق که بدون گل به پایان رسید، طارمی دقایق کوتاهی در زمین بود. تیم ملی در این تورنمنت ۹ گل زده که پنج گل آن توسط این دو مهاجم بوده، یعنی ۵۵ درصد. با این آمار خوب خیلی عجیب است که بعد از بازی با عمان، آزمون و طارمی به عنوان «گل‌نزن» معرفی شدند و در سیبل انتقادات قرار گرفتند.

بعضی هم، چون با «کی‌روش» مخالفند، حاضرند تیم ملی ایران ببازد، تا آن‌ها به مقصودشان برسند!

من در مورد فوتبال ننوشتم. در باره روحیه ملی مان نوشتم.

از بازیکنان‌مان بیشتر از یک آدم توقع داریم. و به جای این که در شرایط سخت حمایتشان کنیم، می‌کوبیم‌شان.
به خاطر منافع خودمان، منافع ملی را زیر پا می‌گذاریم.

به جای دیدن توانایی‌هامان، ضعف هامان را بزرگ می‌کنیم.

از خودمان شروع کنیم

حمایت از تیم ملی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت هنرپیشه مشهور سینما از تیم‌ ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..