تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزو اولین گوشی هوشمند بدون درگاه را رونمایی کرد

شرکت چینی میزو اولین گوشی بدون درگاه جهان به‌نام Zero را رونمایی کرد. این گوشی هیچ‌ درگاهی برای شارژ یا اتصال کابل ندارد.

بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند با پیروی از اپل، جک هدفون را در گوشی‌های خود حذف کردند؛ اما میزو (Meizu) پا را از این نیز فراتر گذاشته است. میزو گوشی هوشمند جدیدی به‌نام Zero را معرفی کرده که از جک هدفون و درگاه شارژ و منفذ اسپیکر بی‌بهره است. این دستگاه حتی شکاف سیم‌کارت و دکمه‌های معمول موجود در سایر گوشی‌ها را نیز ندارد. تنها عناصری که در سطح یکنواخت بدنه‌ی سرامیکی ۷.۸ میلی‌متری این گوشی دیده می‌شود، دوربین‌های ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی پشتی و دو سوراخ ریز است. یکی از این سوراخ‌ها برای میکروفون و دیگری برای تنظیم مجدد گوشی (Rest) درنظر گرفته شده است.mizeu zero/ میزو زیرو

به‌نظر می‌رسد این دستگاه پاسخ میزو به مدل کانسپت APEX FullView شرکت ویوو (Vivo) باشد؛ هرچند این مدل نیز در زمان رونمایی در اوایل سال ۲۰۱۸ به جک هدفون مجهز بود. میزو برای جبران حذف درگاه‌های گوشی Zero، آن را به بلوتوث نسخه‌ی ۵ و نوعی ارتباط بی‌سیم USB مجهز کرده که گفته می‌شود سرعتی مشابه با USB 3.0 در انتقال فایل‌ها دارد.

مقاله‌های مرتبط:

صفحه‌نمایش ۵.۹۹ اینچی QHD اولد گوشی هوشمند Zero همچون اسپیکری بزرگ عمل می‌کند. این دستگاه حاشیه‌ای بزرگ دارد که دوربین ۲۰ مگاپیکسلی جلویی را در خود جای‌داده است؛ ولی حسگر اثرانگشت آن کاملا در صفحه جای‌گذاری شده است. این گوشی که از پردازنده اسنپدراگون 845 بهره می‌برد، از شارژر بی‌سیم ۱۸ واتی به‌جای درگاه شارژ معمولی استفاده می‌کند. همچنین، احتمالا از دکمه‌های فیزیکی معمولی نیز ندارد و درعوض، از دکمه‌های لمسی حساس به فشار بهره ببرد که در حاشیه‌ها، بازخورد مبتنی بر حس لامسه از خود نشان می‌دهند.

افزون‌براین، میزو حذف شکاف سیم‌کارت در گوشی Zero را با فناوری سیم‌کارت ازپیش تعبیه‌شده یا eSIM جبران می‌کند. به‌گفته‌ی میزو، عرضه‌ی این گوشی در چین به پیشرفت اپراتورهای محلی در ارائه‌ی فناوری eSIM وابسته است. بنابراین، ممکن است عرضه‌ی آن در ابتدا محدود باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزو اولین گوشی هوشمند بدون درگاه را رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..