تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین خبرها از کودتای ونزوئلا/مادورو دیپلمات‌های آمریکا را اخراج کرد

به گزارش فارس، مادورو اعلام کرد او روابط آمریکا را قطع کرده و به دیپلمات‌های آمریکایی ۷۲ ساعت فرصت داده خاک این کشور را ترک کنند. او گفت آمریکا در ونزوئلا کودتا به راه انداخته است.

«خوان گوایدو»، رئیس شورای ملی ونزوئلا و رهبر مخالفان این کشور خود را رئیس‌جمهور موقت این کشور معرفی و سپس سوگند یاد کرد. 

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای مداخله‌جویانه از این تصمیم استقبال کرد و گویدا را به عنوان رئیس‌جمهور موقت ونزوئلا به رسمیت شناخت. او گفت همه گزینه‌ها علیه ونزوئلا روی میز است.

بحران ونزوئلا

بعد از آمریکا و کانادا، برزیل، پاراگوئه، کلمبیا و پرو هم دولت مخالفان را در ونزوئلا به رسمیت شناختند.

این کشورها، رئیس پارلمان ونزوئلا را به عنوان رئیس جمهور موقت به رسمیت شناختند.

در همین حال مکزیک اعلام کرد که «نیکلاس مادورو» را به‌عنوان رئیس‌جمهور قانونی ونزوئلا به رسمیت می‌شناسد.

49311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین خبرها از کودتای ونزوئلا/مادورو دیپلمات‌های آمریکا را اخراج کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..