تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز نظارت بر قیمت‌ها در بازارهای تهران

 در این طرح که تا ۱۵ فروردین ماه سال آتی ادامه خواهد داشت، بازدیدهای روزانه از واحدهای صنفی و سطح عرضه به عمل می‌آید و طی آن، وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت‌دار در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت مورد کنترل و نظارت قرار خواهد گرفت.

این بازرسی‌ها نظر به اقتضای شرایط حساس ایام پایانی سال و با توجه به افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات در این ایام و تعطیلات نوروز در دو بخش کالایی و خدماتی و به صورت شبانه‌روزی توسط کارشناسان نظارت و بازرسی این سازمان و بازرسان و ناظران افتخاری از واحدهای صنفی استان تهران انجام می‌شود.

همچنین گشت‌های نظارت و بازرسی در ایام نوروز، مانند سایر روزها فعال هستند و با هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، سطح عرضه و... برخورد می شود.

60231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز نظارت بر قیمت‌ها در بازارهای تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..