تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه ای مهم در ایران بدون حضور شاه +فیلم

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت‌هاست که دشمنان انقلاب اسلامی از شدت خشم و برای مخالفت با این انقلاب  درباره اقتدار شاه صحبت می‌کنند. هنگامی که این افراد از اقتدار شاه سخن می‌گویند از پشت پرده ماجرای او خبر ندارند. ماجرایی که در آن صحبتی از اقتدار و قدرت‌مندی او نیست.

سال‌ها پیش، سران متفقین بدون اطلاع دادن به شاه سه روز جلسه در ایران داشتند. پس از این جلسه سه روزه رزولت، سی و دومین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا، بدون دیدار با شاه به مقر فرماندهی نیروهایی آمریکایی در خلیج فارس رفت. این مسئله تنها یکی از نشانه‌هایی است که اقتدار شاه را زیر سوال می‌برد.

کلیپی در ادامه مشاهده می‌کنید مستندات تاریخی حضور سران متفقین را در کشور ایران توضیح می‌دهد:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه ای مهم در ایران بدون حضور شاه +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..