تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرار خودروی سرقت شده به داخل فروشگاه پوشاک +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بامداد روز گذشته دو سارق پس از سرقت خودرو پژو ۲۰۷ تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند، این اتفاق در تقاطع یکی از خیابان‌های شهر بیرمنگام انگلیس رخ داد. زمانی که سارقان در حال فرار از دست پلیس بودند، به سرعت وارد فروشگاه پوشاک شدند.

خوشبختانه به دلیل اینکه این تعقیب و گریز صبح خیلی زود بود، کسی در فروشگاه قرار نداشت. سارقان پس از برخورد با ویترین فروشگاه، خودرو را رها کردند. این صحنه توسط دوربینی که بیرون از فروشگاه کار شده بود، فیلمبرداری شده است.

به گفته پلیس محلی در نهایت این دو سارق توسط پلیس دستگیر شدند و در حال حاضر در بازداشتگاه به سر می‌برند.

فرار خودروی سرقت شده در فروشگاه پوشاک+فیلم

انتهای پیام/

فرار سارقان خودرو از دست پلیس دردسرساز شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرار خودروی سرقت شده به داخل فروشگاه پوشاک +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..