تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح 4 پروژه عمرانی جمعیت هلال احمر اردبیل در دهه فجر

ساعت: 19:26 منتشر شده در مورخ: 1397/11/03 شناسه خبر: 1451961

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در دهه مبارک فجر امسال ۴ پروژه عمرانی جمعیت هلال احمر در اردبیل افتتاح می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، رامین معبودی امروز در دیدار با فرماندار شهرستان نیر اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴ پروژه عمرانی جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اعتبار ۲۷میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها شامل مجتمع آموزشی اردوگاه شهدای امدادگر نیر، انبار امدادی شهرستان کوثر، ساختمان آموزشی و امدادی شهرستان گرمی و مرکز جامع درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر می‌باشد، گفت: افتتاح این پروژه‌ها موجب ارتقای کیفی و کمی خدمات جمعیت هلال احمر می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: هر چقدر امکانات سخت افزاری و تجهیزات جمعیت هلال احمر بیشتر باشد به آن اندازه سطح خدمات و سرعت عمل امداد و نجات بیشتر می‌شود.

معبودی با اشاره به حادثه خیر بودن استان اردبیل و ضرورت آموزش همگانی افزود: جمعیت هلال احمر استان اردبیل آمادگی لازم برای برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف در تمام ادارات، ارگان ها، سازمان‌ها و موسسات را دارد.

فرماندار شهرستان نیر هم در این دیدار گفت: مجموعه فرمانداری در هر کجا که لازم باشد، با تمام توان در کنار جمعیت هلال احمر است.

ابراهیم امامی افزود: برنامه ریزی منسجم، مدون و هدفمند برای جلب میزان اعتماد مردم برای مشارکت در کار‌ها در جمعیت هلال احمر لازم است.
وی با بیان اینکه فعالیت‌های داوطلبانه، رکن اساسی و مهم در هلال احمر است افزود: به حضور افرادی که به صورت داوطلبانه و بدون هیچ چشم داشتی به دیگران احسان و نیکی می‌کنند، باید افتخار کرد و قدردان آن‌ها بود.

فرماندار شهرستان نیر با اشاره به اینکه نباید جمعیت هلال احمر با مشکل خاصی روبرو باشد، ادامه داد: این جمعیت به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کند و چشم امید هموطنان هستند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح 4 پروژه عمرانی جمعیت هلال احمر اردبیل در دهه فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..