تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری 700 ویژه برنامه ورزشی دهه مبارک فجر در اردبیل

ساعت: 19:26 منتشر شده در مورخ: 1397/11/03 شناسه خبر: 1451962

در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی انجام شد؛

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه ورزشی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در سراسر استان اردبیل خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از سبلان‌ما، محمدرضا برادران امروز در خصوص برنامه‌های  اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: نهایت تلاش خود را کرده ایم که با وجود وضعیت اقلیمی استان و سرمای زیاد منطقه، برنامه‌های ورزشی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در تمام شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستا‌ها اجرا کنیم تا همه مردم در این برنامه‌ها مشارکت داشته باشند.

وی افزود: جشن‌های دهه فجر از ساعت ۹:۳۳ روز ۱۲ بهمن ماه همزمان با لحظه تاریخی ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن آغاز می‌شود و ماهم ۴۰ همایش پیاده روی با خانواده در شهر‌ها و روستا‌های سراسر استان خواهیم داشت که در کنار این همایش‌ها برنامه‌های تفریحی – ورزشی برای شرکت کنندگان و تجلیل از خانواده‌های ۴۰ شهید ورزشکار و ۴۰ پیشکسوت ورزش همگانی هم انجام خواهد شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص سایر برنامه‌های ورزشی اداره کل گفت: جشنواره‌های روستایی و بومی – محلی متعددی را برای این دهه تدارک دیده ایم که روز ۱۵ بهمن با حضور استاندار اردبیل در بخش انگوت یکی از این جشنواره‌ها برگزار خواهد شد و همزمان در موران و بخش مرکزی گرمی هم این جشنواره‌ها را شاهد خواهیم بود.

برادران بیان کرد: برگزاری رقابت‌های چهارجانبه کارکنان نیرو‌های مسلح در ۴ رشته آقایان، جشنواره رقابت‌های ورزشی کارکنان ورزش و جوانان کل استان در ۵ رشته هم آقایان و هم بانوان، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در تمام روز‌های دهه مبارکه فجر در تمام شهرستان‌ها، برگزاری جشنواره ورزش‌های دانش آموزی در مدارس حاشیه شهر‌ها در رشته‌های دارت، طناب کشی و رقابت‌های ورزشی – تفریحی و تجلیل از ۴۰ پیشکسوت ورزش قهرمانی در سراسر استان جزو سایر برنامه‌های گرامیداشت چهلمین فجر انقلاب خواهند بود.

وی در پایان به دو برنامه ویژه فرااستانی نیز در دهه فجر اشاره کرد و افزود: لیگ تیروکمان نیرو‌های مسلح کشور را طی روز‌های ۱۱ تا ۱۳ بهمن ماه در سالن ۶ هزار نفری حسین رضازاده اردبیل میزبانی خواهیم کرد و صعود زمستانی به سبلان هم طی روز‌های ۲۱ و ۲۲ بهمن ماه از ۲ جبهه برای آقایان و بانوان هم اجرا خواهد شد که در این صعود علاوه بر کوهنوردان تمامی شهرستان‌های استان اردبیل، کوهنوردانی از استان‌های آذربایجان غربی، زنجان و آذربایجان شرقی نیز حضور خواهند داشت.

 انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری 700 ویژه برنامه ورزشی دهه مبارک فجر در اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..