تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ذخیره‌سای ۴۰ هزار تن پرتقال ویژه شب عید

۴۰ هزار تن پرتقال ویژه شب عید ذخیره‌سای شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، در حاشیه بازدید از سورتینگ‌های شهرستان قائم‌شهر و شهر ارطه، در جمع خبرنگاران گفت: امسال از بهترین و باکیفیت‌ترین پرتقال‌ها برخوردار هستیم که هم در سایز و میزان سفت بودن و هم در فرآیند انبارش، بسیار مناسب تهیه و تدارک دیده شده و با سرعت بالا در حال حمل به ۱۵ استان کشور است.

وی به هموطنان کلانشهر‌ها و شهر‌های مصرف‌کننده مژده داد، که امسال از پرتقال بسیار مرغوب و با کیفیت مصرف خواهند کرد و سپس افزود: هدایت محصول در مازندران و ناوبری بسیار مناسب است و قیمت گذاری بر این پرتقال‌های مرغوب و با کیفیت بر اساس آنالیز سازمان جهادکشاورزی مازندران و ستاد راهبری کمیته تنظیم بازار خواهدبود.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاونی روستایی ایران، تصریح کرد: اتحادیه ما در سراسر کشور با همکاری سازمان میادین و میوه و تره‌بار و همکاری ستادتنظیم بازار و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کشور استاندارد‌ها و نهاد‌های نظارتی بر شبکه توزیع پرتقال شب عید نظارت خواهند کرد تا با عالیترین کیفیت و قیمت مناسب بدست مصرف‌کنندگان برسد.

ذخیره سیب شب عید

شیرزاد از ذخیره سازی ۳۰ هزار تن سیب خبر داد و عنوان کرد: این سیب‌ها از شش مبادی تأمین، تهیه و فرآیند حمل و انبارداری آن آغاز شده‌است و در کمتر از ۲۰ روز ۲۰ درصد سیب‌ها برای ذخیره ملی نگهداری و برای کلانشهر‌ها ۱۰۰ درصد سیب‌ها حمل شده‌است.

معاون وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه سیب‌ها از قیمت مناسبی برخوردار خواهند بود، گفت: با توجه به اینکه سیب‌ها بصورت غیر متمرکز و از شش‌مبادی تأمین تهیه می‌شوند، قول می‌دهیم سیب ارزان بدست مصرف‌کننده برسد.

وی افزود: ۱۰ هزار تن سیب برای ذخایر احتیاطی و احتمالی و ملی درحال انبارداری و آماده‌سازی است تا در صورت کمبود مورداستفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ذخیره‌سای ۴۰ هزار تن پرتقال ویژه شب عید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..