تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقه طراحی پوستر «پیشگیری از اعتیاد» در شهرستان ری

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاري انجمن هنرهای تجسمی شهرستان ری مسابقه طراحی پوستر با موضوع پیشگیری از اعتیاد با شعار «یاریگر هم باشیم» برگزار مي کند.

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، اين مسابقه به منظور لزوم اطلاع رسانی در زمینه پیشگیری از اعتیاد با بهره مندی از هنرمندان خلاق و ایجاد طرحهای نو و بدیع برگزار خواهد شد.

هنرمندان سراسر کشور می توانند براي شرکت در مسابقه آثار خود را تا 15 بهمن به صورت فایل tiff cmyk 300dpi  بر روی لوح فشرده به دفتر انجمن هنرهای تجسمی شهرستان ری به نشاني میدان نماز، مجتمع فرهنگی و هنری شیخ ابوالفتوح رازی یا به نشانی shahrerey.tehran@farhangmail.ir  ارسال کنند.

محدودیتی در ارائه تعداد و تکنیک اثر وجود ندارد و ضروری است طرح های پیشنهادی در ابعاد پنجاه در هفتاد طراحی و ارسال شود.

درج مشخصات هنرمند ضروری است و لازم است چنانچه طرح پیشنهادی از منبع یا تصویر خاصی الهام گرفته یا استخراج شده ، توضيح کامل داده شود.

بدیهی است در ارزیابی آثار اولویت با آثار نو و بدیع و با تاکید بر شعار مسابقه خواهد بود و اثر برگزیده به عنوان پوستر یا بنر تبلیغاتی منتشر و لوح افتخار و هدیه نقدی به عنوان جایزه به هنرمند برگزیده اهدا خواهد شد.

همچنین 20 اثر به عنوان آثار منتخب در نمایشگاهی گردآوری و لوح افتخار به پدیدآورندگان این آثار تعلق خواهد گرفت.

ستاد مسابقه از آثار منتخب در نمایشگاه و اقلام تبلیغاتی استفاده خواهد کرد و تقاضای حضور در مسابقه به منزله قبول شرایط فوق از طرف هنرمند است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقه طراحی پوستر «پیشگیری از اعتیاد» در شهرستان ری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..