تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایستگاه تبادلی منوریل وخط یک مترو میدان مطهری است/شروع عملیات اجرایی خط دوم مترو از اولویت خارج شده است

قاری قرآن گفت:ایستگاه تبادلی منوریل و خط یک مترو میدان مطهری است، اما توقف خط دوم مترو در چهارراه بازار صورت می‌گیرد به همین خاطر نمی‌توان عنوان کرد که منوریل تکمیل کننده خط دوم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، علیرضا قاری قرآن معاون فنی و عمرانی شهردار قم با اشاره به سناریو‌های مختلفی که در خصوص خط دوم مترو قم مطرح است گفت: فعلا با توجه به شرایط مالی شهرداری و لزوم اتمام خط اول مترو، آغاز عملیات اجرایی خط دوم از اولویت خارج شده چرا که بیش از ۴ هزار میلیارد تومان باید برای این پروژه هزینه شود و در شرایط فعلی تامین این میزان منابع مالی امکان پذیر نیست.

علیرضا قاری قرآن  با اشاره به مسیر خط دوم مترو قم عنوان کرد: فعلا مسیر خط دوم مترو از پردیسان تا چهارراه بازار است و به طور قطع مشخص نیست که شورای عالی ترافیک کشور با ادامه مسیر تا فرهنگیان موافقت کند یا خیر؛ یکی از بحث‌های شورای ترافیک این بود که تعیین تکلیف منوریل انجام شود و سپس در مورد این بخش تصمیم‌گیری صورت گیرد.

وی ادامه داد: اگر خط دو مترو امتداد پیدا نکند مسافران باید در ایستگاه بازار پیاده شده و از مد‌های دیگر حمل و نقلی برای تردد به سمت فرهنگیان استفاده کنند.

معاون فنی و عمرانی شهردار قم ادامه داد: ایستگاه تبادلی منوریل و خط یک مترو میدان مطهری است، اما توقف خط دوم مترو در چهارراه بازار صورت می‌گیرد به همین خاطر نمی‌توان عنوان کرد که منوریل تکمیل کننده خط دوم است.

قاری قرآن با بیان اینکه پیش‌بینی ما این است که امتداد خط دو تا شهرک فرهنگیان ادامه یابد هرچند منوریل هم داشته باشیم تصریح کرد: البته منوریل بحث‌های مفصلی دارد که نمی‌تواند تکمیل کننده مترو باشد؛ به نظر می‌رسد به جای خط سوم مترو، شورای ترافیک را قانع کنیم که خط دو را تکمیل کنیم.

انتهای پیام/ح

بخش دوم خط B. مترو قم در شورای ترافیک نهایی نشده است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایستگاه تبادلی منوریل وخط یک مترو میدان مطهری است/شروع عملیات اجرایی خط دوم مترو از اولویت خارج شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..