تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"بیرو" نامی آشنا برای تمام آ

بیرانوند نامی آشنا برای تمام آسیابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در تازه‌ترین گزارش خود عنوان کرد، علیرضا بیرانوند سنگربان ملی پوش فوتبال ایران و سلطان مهار پنالتی‌های حساس را که تا سال پیش به جز فوتبالدوستان ایرانی فردی نمی‌شناخت، اکنون میلیارد‌ها آسیایی در سراسر قاره کهن از فوتبال او واکنش هایش صحبت می‌کنند.

براساس این گزارش، علیرضا بیرانوند فرصت کرد تا در برابر فوتبالیست‌های بزرگی مانند کریس رونالدو حضور پیداکند ومحک بخورد.

همچنین وی در شبکه‌های اجتماعی پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ به کریس رونالدو گفته بود که مانع درخشش وی در دیدار برابر پرتغال می‌شود وبه قولش در دیدار حساس آخر ایران در گروهش عمل کرد وامتیاز ارزشمند تساوی برابر پرتغال را برای ایرانی‌ها خرید.

بیشتربخوانید:

عملکرد تماشاگران ایرانی قابل قبول است

علیرضا بیرانوند الگوی تمام دروازه‌بانان آسیایی است

بیرانوند بازهم کام رونالدو را تلخ کرد

انتهای پیام/

بیرانوند مایه افتخار میلیاردها آسیایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"بیرو" نامی آشنا برای تمام آ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..