تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نساجی یک مدافع خارجی دیگر جذب کرد

۸۲۳۴۷۵

۱۰۳۹ بازدید

لاشا توتادزه، با عقد قراردادی تا پایان فصل به نساجی مازندران پیوست تا قلب خط دفاع این تیم را پوشش دهد.

ورزش سه: لاشا توتادزه مدافع 30 ساله و گرجستانی سابق دینامو تفلیس بعد از ظهر امروز با عقد قراردادی تا پایان فصل به نساجی مازندران پیوست تا اولین خرید زمستانی سرخ‌های مازنی لقب بگیرد. این مدافع ۱ و متر ۸۷ سانتی متری چپ پا است و قابلیت بازی در دفاع چپ را هم در کارنامه دارد.

لاشا متولد سال ۱۹۸۹ در آخلاتسیه است و پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، وی گرجستان را به عنوان کشور جدید خود انتخاب کرد اما فوتبالش را از تیم های پایه باشگاه دینامو کیف اوکراین آغاز کرد و مدتی را در تیم دوم این باشگاه به میدان رفت. او از سال ۲۰۰۹ تا به امروز در تیم های زیادی بازی کرده اما مطرح ترین آن ها دینامو تفلیس گرجستان بوده است.

توتاتزه برای تیم ملی امید گرجستان ۹ بازی انجام داده و یک گل هم به ثمر رسانده است اما با وجود دعوت به تیم ملی بزرگسالان این کشور بازی ملی ای در کارنامه ندارد. وی در این فصل تنها در ۳ بازی و ۳۰۰ دقیقه برای تیمش در جام حذفی گرجستان به میدان رفت و یک گل نیز به ثمر رساند.

نساجی یک مدافع خارجی دیگر جذب کرد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نساجی یک مدافع خارجی دیگر جذب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..