تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه گلزن عراقی قطر: خوشحالی حقم بود!

۸۲۳۴۷۴

۱۳۸۳ بازدید

بسام الراوی پس از انتقادات و توهین های فراوان مردم عراق در اینستاگرامش، بیانیه ای منتشر کرد.

ورزش سه: بسام الراوی بازیکن عراقی تیم ملی قطر روز گذشته از روی ضربه ایستگاهی گل بسیار زیبایی را به ثمر رساند و همین گل، عامل حذف عراق از جام ملت ها شد. پس از بازی هواداران عراقی در اینستاگرام این بازیکن توهین های بسیار زیادی را انجام دادند و او سرانجام به این پیام ها واکنش نشان داد.

بسام الراوی پس از این که بیش از 150 هزار نفر در اینستاگرام او اقدام به فحاشی کردند، بیانیه ای را صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

تبریک به تیم ملی قطر و مردم عزیز قطر پیروزی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی وآرزوی موفقیت برای تیم ملی عراق در آینده و مردم عزیز عراق

دیروز مهم ترین بازی دوران ورزشی خود را انجام دادم و گران بهاترین گل خود از زمان شروع فوتبال را به ثمر رساندم،در اینجا میخواهم بعضی از اتفاقات را توضیح بدهم.من از متولدین عراق هستم و از خانواده ای عراقی که برایم عزیزهستند و به اصل و ریشه ی خود افتخار می نمایم اما فوتبال را در کشور قطر و درس خود را در مدارس قطرگذراندم.سپس در آکادمی اسپایر و بعد از آن باشگاه الریان فوتبال خود را ادامه دادم.

بیانیه گلزن عراقی قطر: خوشحالی حقم بود!

بعد از آن به عنوان لژیونر به سلتاویگو اسپانیا از طریق آکادمی اسپایر که نقش مهمی در پیشرفت فوتبالی من داشت،ملحق شدم.در حال حاضر هم در باشگاه الدحیل عضویت دارم.

قطر ؛لطف بزرگی در حق من انجام داده که هیچ گاه آن را فراموش نخواهم کرد اما در مورد شادی پس از به ثمر رساندن مهم ترین گل دوران ورزشی ام،باید بگویم که حق طبیعی من است خوشحال باشم و جشن بگیرم و وظیفه ی من در قبال هم تیمی هایم و مردم قطر این است که بهترین عملکرد را برای خوشحالی آن ها از خود نشان دهم با تمام احترام و محبت برای مردم عراق،من قبل از اینکه یک بازیکن حرفه ای باشم ،انسانی هستم با روحیات و احساسات که از تعامل با مردم قطر به وجود آمده،مردمی که در هرلحظه به من کمک کردند و باعث پیشرفت فوتبال من شدند کما اینکه به اصل عراقی خود افتخار می کنم ، به بازی برای کشور و تیم ملی قطر افتخار می کنم .

بار دیگر به هر قطری تبریک می گویم و آرزوی موفقیت برای عراق ، مردم عراق و تیم ملی عراق




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه گلزن عراقی قطر: خوشحالی حقم بود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..