تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حاشیه‌ نگاری باشگاه خبرنگاران جوان از نشست خبری خبرنگار بازداشت شده در آمریکا

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست رسانه‌ای بررسی آخرین وضعیت مرضیه هاشمی مجری و خبرنگار شبکه پرس تی وی با حضور پیمان جبلی معاون برون مرزی سازمان صدا و سیما و  خانواده محترم این گوینده در ساختمان باشگاه خبرنگاران جوان برگزار شد.

حاشیه نگاری

در این نشست که چند ساعت مانده به برگزاری دادگاه دوم مرضیه هاشمی در آمریکا انجام شد، اصحاب رسانه و شبکه‌های مختلف تلویزیونی برای پوشش خبری این برنامه به سالن آمفی تئاتر باشگاه خبرنگاران جوان آمده بودند. مراسم راس ساعت ۱۵ شروع شد و دو شبکه پرس تی وی و شبکه خبر به طور زنده و مستقیم این برنامه را به روی آنتن خود بردند.

حاشیه نگاری

معصومه سادات دستوریان همسر برادر شوهر خانم هاشمی به همراه زهرا هاشمی خواهر همسر خانم هاشمی به همراه چند تن دیگر از نزدیکان ایشان در مراسم حاضر بودند و از اخلاقیات و روحیات مرضیه هاشمی بانوی مسلمان شده آمریکایی گفتند.

حاشیه نگاری

در بخشی از این مراسم بستگان مرضیه هاشمی در لحظاتی که درباره بدرفتاری پلیس آمریکا با ایشان صحبت به میان می‌آمد با حالتی محزون از تمام فعالین حقوق بشر و خبرنگاران تقاضا داشتند که حمایت خودشان را برای آزادی وی دریغ نکنند.

در این نشست که یک مهمان ویژه نیز داشت، حسین مرتضی مدیر دفتر خبرگزاری العالم در سوریه از جنایات آمریکا در قبال خبرنگاران مختلف کشور‌های منطقه سخن گفت.

حاشیه نگاری

نکته قابل توجه این نشست صحبت‌های معاون برون مرزی سازمان صدا و سیما مبنی بر حمایت تمام اهالی رسانه و فعالین حقوق بشر در جهان بود. وی با بیان اینکه این اقدام توهین به همه خبرنگاران است اظهار کرد باید نگاهی فراجناحی برای آزادی ایشان شکل بدهیم و از تمام ظرفیت‌های موجود بهره ببریم تا شاهد رهایی خانم هاشمی از دست دولت آمریکا باشیم.

حاشیه نگاری

در پایان این مراسم خانواده هاشمی عهد کردند که پس از آزادی قریب الوقوع ایشان نشست دیگری با حضور شخص خانم مرضیه هاشمی در باشگاه خبرنگاران جوان برگزار کنند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حاشیه‌ نگاری باشگاه خبرنگاران جوان از نشست خبری خبرنگار بازداشت شده در آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..