تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانم هاشمی با حرکت جهادیشان تکان بزرگی به جهان دادند

خانم هاشمی با حرکت جهادیشان تکان بزرگی به جهان دادندبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،  امروز اجتماع اهالی رسانه در اعتراض به بازداشت غیر قانونی مرضیه هاشمی از سوی دولت آمریکا برگزار شد.

نادر طالب زاده، سید مصطفی خوش چشم و سید محمد مرندی از مهمانان این اجتماع و نشست خبری بودند.

طالب زاده در ابتدای این نشست گفت: خیلی متاسفم که خانم هاشمی بازداشت شدند. این البته یک پیروزی است که با بازداشت ایشان بسیاری از روشن فکران واکنش نشان دادند و برخی هم بیدار شدند. این بیداری که در یازده سپتامبر هم اتفاق افتاد با این رویداد ترکیب شد و اتفاق بزرگی را برای انقلاب اسلامی ایجاد کرد.

وی گفت:خانم هاشمی در این دستگیری که به گفته‌ آمریکایی‌ها برای شاهد بودن ایشان است، همه را ناراحت کرد و البته اتفاق بزرگی را رقم زد.

طالب زاده با بیان اینکه ما در این صحنه آماده هستیم، بیان کرد: کسانی که خانم هاشمی با آن‌ها مصاحبه کردند، در حال حاضر بی تفاوت نیستند و به این رویداد واکنش نشان می‌دهند. این اتفاق بزرگی است. خانم هاشمی با حرکت جهادیشان تکان بزرگی به جهان دادند. امروز جهاد دفاعی حاکم است و همه باید مانند خانم هاشمی در برابر دشمن دفاع کنیم.

 خوش چشم در ادامه از مظلوم نمایی‌های آمریکا گلایه کرد و گفت: رسانه‌های مختلف برای اتفاق اخیر واکنش‌هایی داشتند. هم اکنون باشگاه خبرنگاران جوان در این باره نشستی برگزار می‌کند چراکه این واکنش‌ها کار مهمی است. آمریکا همیشه مظلوم نمایی می‌کند که حافظ حقوق بشر است اما معلوم نیست، چرا باید این همه فشار روانی برای این بانو باشد. چرا باید حجاب خانم هاشمی برداشته شود، به زور غذای حرام بخورد و به زندان انفرادی برود. برمبنای چه قانونی با یک شاهد چنین رفتاری می شود.

وی  با بیان اینکه آمریکایی ها از این اتفاق سه هدف دارند، گفت: یا جنون دشمنی با ایران چنین اتفاقی را رقم زد، یا زهر چشم است یا می‌خواهند سوالاتی را از او بپرسند. من از رسانه‌ها برای واکنششان به دستگیری خانم هاشمی تشکر می‌کنم. باید این فشار روی واشنگتن حفظ شود. به گفته‌ کارشناسان این دستگیری احمقانه‌ترین کار دنیاست، چراکه در حال حاضر همه از مرضیه هاشمی صحبت می‌کنند و این به ضرر آمریکاست. آمریکا با شبکه‌ پرس تی وی هم مشکل دارد و با تحریم این رسانه برای نابودیش تلاش می کند. 

مرندی در ادامه مراسم گفت:من چند تجربه از افراد بازداشت شده و کشته شده در آمریکا را داشتم که رسانه‌های آمریکایی به آن‌ها توجه نمی‌کردند. برخی از آمریکایی که به فلسطین کمک کردند،سال‌هاست که در زندان هستند. شخصی با خانم هاشمی در پرس تی وی مصاحبه کرد و از انتقال سلاح نظامی از آمریکا به سوریه خبر داد که بلافاصله پس از این مصاحبه آن فرد کشته شد. یک خانواده به دلیل اینکه مایل بودند یک شبکه‌ عربی را نصب کنند، محاکمه و زندانی شدند.

وی در ادامه از زندانی‌های سیاسی در آمریکا و محاکمه‌ افراد به دلیل مخالفت حتی جزئی با سیاست‌های آمریکا گفت و موارد متعدد را بیان کرد.

در ادامه مجدد طالب زاده اظهار کرد: لوییس فراخان وقتی به ایران آمد و سخنرانی کرد، آمریکایی‌ها عصبانی شدند. وقتی دست آمریکایی‌ها به فراخوان نرسید، به امام عبدالعلی موسی امام جماعت یکی از مساجد در آمریکا حمله کردند و دو مامور اف بی آی به بدترین شکل وی را تنبیه کردند. این اتفاقا بی ارتباط به هم نیست. آمریکایی‌ها عقده‌هایشان را با این کار‌ها باز می‌کنند.

وی گفت:ظاهرا قرار است به شکل قانونی ملاقاتی با خانم هاشمی انجام شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانم هاشمی با حرکت جهادیشان تکان بزرگی به جهان دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..