تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسل جدید دوج چلنجر با موتور الکتریکی

نسل جدید دوج چلنجر با موتور الکتریکیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دوج چلنجر یکی از مشهور‌ترین خودرو‌‎های عضلانی در دنیا محسوب می‌شود. این خودروی آمریکایی در سه نسل به تولید رسیده و در دسته محبوب‌ترین و پر‌طرفدار‎ترین خودرو‌‎های این کلاس قرار می‌گیرد. خودرویی که از سال ۱۹۶۹ تولید شده و جدید‌ترین نسل آن نیز با تکیه‌ بر اصول طراحی نسل اول کماکان با کمترین تغییرات ظاهری عرضه می‎شود. این خودروی کلاسیک و سنتی آمریکایی با شماری از پیشرانه‌های حجیم بنزینی با وجود انواع محدودیت‌های زیست‌محیطی به تولید می‌رسد و به نظر می‌رسد که هیچگاه قرار نیست عوض شود!

حال در جریان نمایشگاه دیترویت امسال، مدیران شرکت آمریکایی دوج خبر عجیب و غیرمنتظره‎ای را اعلام کرده‎‌اند. طی مصاحبه‌های انجام شده، دوج تایید کرده که ممکن است در این خودروی عضلانی و سنتی آمریکایی از یک موتور سبک و کم‌حجم به همراه یک موتور الکتریکی کمکی استفاده کند. همچنین گفته شده که پلتفرمی که برای نسل جدید دوج چلنجر طراحی شده، مناسب برای موتور‌‎های سبک‎وزن بوده و وجود یک پیشرانه ۲.۰ لیتری چهارسیلندر به همراه موتور کمکی برقی می‌تواند نتیجه مثبتی دربر داشته باشد.

مدیران این شرکت گفته‌اند که تکنولوژی به سمت جلو می‌رود و تا میانه‌های دهه ۲۰۲۰ میلادی جایی برای خودرو‌های سنگین وزن با موتور‌های حجیم بنزینی باقی نمی‌ماند. تکنولوژی جدید به ما کمک می‌‎کند که از شر اضافه وزن خودرو‌های این چنینی رها شویم و از پیشرانه‌های کار‌آمد‌تری استفاده کنیم. البته این موضوع تنها مختص شرکت دوج نیست بلکه فورد نیز قرار است خط تولید هیبریدی مدل اسپرت و عضلانی موستانگ را راه‌اندازی کند. در مقابل حتی کوروت نیز به عنوان اسپرت‌ترین خودروی آمریکایی در نسخه موتور میانی قرار است از یک پیشرانه تلفیقی هیبریدی بهره ببرد. در صورت به حقیقت پیوستن ادعای شرکت دوج، این خودرو با قیمت پایه‌ای در حدود ۳۰ هزار دلار به بازار عرضه می‎شود.

بیشتر بخوانید: ادامه فراخوان ایربگ‌های شرکت تاکاتا به دلیل نقص فنی و مرگ ۲۳ نفر

انتهای پیام/

نسل جدید دوج چلنجر با موتور الکتریکی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسل جدید دوج چلنجر با موتور الکتریکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..