تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هافبک پرسپولیس 10 روز استراحت می‌کند

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس این اجازه را دارد که کمی دیرتر به ایران برگردد و تمریناتش را در کمپ سرخپوشان دنبال کند.

حذف عراق از جام ملت‌های آسیا باعث شد بشار رسن و یارانش آماده بازگشت به خانه باشند. پرسپولیسی‌ها امیدوارد بشار نیز به سرعت به تهران برگردد و تمریناتش را آغاز کند، اما طبق قوانین بین المللی، این بازیکن جوان عراقی می‌تواند حداقل ۱۰ روز را به استراحت بپردازد.

در واقع فیفا تاکید دارد بازیکنانی که یک تورنمنت بزرگ را در اردوی تیم ملی کشورشان حضور داشتند، پس از تورنمنت ها، ۱۰ روز را به استراحت مشغول باشند و سپس به تیم‌های باشگاهی خود برگردند. این طرح به خاطر جلوگیری از فوتبال زدگی و مصدومیت‌ها بابت خستگی بازیکنان ملی پوش مطرح می‌شود. با این حساب بشار این فرصت را دارد که کمی دیرتر به کمپ پرسپولیس برگردد.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هافبک پرسپولیس 10 روز استراحت می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..