تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری به پیشوا

گزارشی از یک سفر

سفر یکروزه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری تهران همراه با تذکر و رفع دو مشکل اساسی کارخانه های شهرک صنعتی بود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ در جلسه کميته برنامه ريزي شهرستان پيشوا دکتر ترکي با انتقاد از نوع بيان مسائل توسط مديران گفت: بايد بر اساس برنامه محوري عمل کنيم و از طولاني شدن طرحها و پروژه ها جلو گيري کنیم.
وي افزود هر جا با مشکلي برخورديد ابتدا فرماندار را در جريان گذاريد و اگر حل نشد سپس نامه نگاري به استانداري انجام شود.
ترکي گفت: هيچ دليلي براي تعلل در خدمات رساني به مردم وجود ندارد و سرلوحه کار بايد تعامل بين دستگاه ها باشد.
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استانداري افزود: بودجه استان تهران و به تبع آن شهرستان پیشوا حدود 20 درصد براي سال 98 افزايش پيدا کرده است.گزارشی از حواشی سفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری به پیشوا
دادستان شهرستان پيشوا هم گفت: اين صحبت هاي رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استانداري براي ما اتمام حجت است و اگر دستگاه، نهاد و يا مسئولي کوتاهي کند با آن برخورد مي شود.
عادل رحماني افزود: بنده به شخصه بر فعاليت هايي که در شهرستان صورت ميگيرد نظارت دارم و اگر مسئولي مشکلي مي بيند با ما در ميان گذارد.
در ادامه آقاي ترکي از کارخانه قند شهرک صنعتي پيشوا که دو سال است تعطيل شده بازديد کرد و گفت: بيشتر مشکل به  مديریت کارخانه مربوط ميشود و در مورد مسائل گمرکي و مواد اولیه آن، تا هفته آينده حل ميکنيم تا زمينه براي اشتغال 300 نفر فراهم شود.
وي در خصوص مشکلات ساخت بزرگترين کارخانه نورد خصوصي کشور در شهرستان پیشوا گفت: با توجه به اينکه تاکنون حدود 200 ميليارد تومان هزينه شده است و اکنون به مشکل خورده است ما وظيفه خود ميدانيم مشکلات آن درباره بیمه، وام و تجهيزاتي که در گمرک مانده برطرف کنيم.
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استانداري  ماه آينده براي بررسي و رسيدگي به مصوبات و دستورات جلسه امروز دوباره به شهرستان پيشوا سفر می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری به پیشوا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..