تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم پشتوانه نظام و انقلاب هستند

مردم پشتوانه نظام و انقلاب هستندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی حمیدی فرماندار و رئیس ستاد دهه فجر شهرستان تربت جام در جلسه برنامه ریزی جشن‌های دهه فجر با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب جشن دهه فجر گفت: برای این نظام و انقلاب جوانان زیادی شهید شده اند و زحمت‌های فراوانی کشیده شده است. وی افزود: باید برای نسل جوان تبیین شود و با توجه به مشکلات اقتصادی که برخی‌ها را دشمن بوجود آورده و برخی را باید در کشور مدیریت کنیم تا بتوانیم چالش‌هایی را که امروز برای مردم بوجود آمده است را بر طرف کنیم.

حمیدی افزود: با توجه به توطعه‌های دشمن باید راهبرد‌های اصلی نظام و رهبری را نشر دهیم.

در ابتدای این جلسه ائمه جمعه با تاکید بر اینکه دهه فجر امسال را باید با حساسیت خاص برگزار کنیم گفت: امامان جماعت باید این مهم را دستور کار قرار دهند که بتوانیم نقشه‌های دشمن دوباره خنثی و یک بار دیگر به ندای رهبری لبیک بگوییم و حضوری پرشور داشته باشیم.


انتهای پیام/س.ج

حضور پرشور در  دهه فجر امسال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم پشتوانه نظام و انقلاب هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..