تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵۳۰۰ خانوارتحت پوشش حمایت‌های از اداره ۴ کمیته امداد مشهد

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،۵۳۰۰ خانوارتحت پوشش حمایت‌های از اداره ۴ کمیته امداد مشهدجواد باخدا رئیس کمیته امداد اداره ۴ مشهد در جلسه پرسش و پاسخ بی واسطه مردم با مسئولان در حاشیه شهر منطقه محروم میثم شمالی با محوریت مسجد امام سجاد (ع) گفت: هدف از اجرای این برنامه شفاف سازی و اطلاع رسانی خدمات کمیته امداد به مردم، ارتباط بی واسطه با نیکوکاران محل، معرفی خدمات و فعالیت‌های مراکز نیکوکاری و شناسایی نیازمندانی که است که تاکنون به کمیته امداد مراجعه نکرده اند.


وی با اشاره به اینکه کمیته امداد اداره ۴ مشهد دارای پنج هزار و ۳۱۷ خانوار با هشت هزار و ۲۶۰ نفر است افزود: از این جمعیت چهار هزار و ۴۲ خانوار مشتمل بر پنج هزار و ۷۲۶ نفر معیشت بگیر و مابقی مددجویان تک و چند خدمتی هستند.


باخدا با اشاره به این موضوع که این نهاد اهدای جهیزیه را در گروی گذراندن دوره‌های آموزشی می‌داند اظهار کرد: کمیته امداد اداره ۴ مشهد امسال ۷۶ نوعروس را با اهدای جهیزیه با ارزش کلی ۲۵۸ میلیون تومان راهی خانه بخت کرده و خوشبختانه هیچ نوعروسی در نوبت دریافت کمک هزینه ازدواج نیست.


وی اعطای تسهیلات کارگشایی قرض الحسنه یک تا پنج میلیون تومانی را یکی دیگر از خدمات کمیته امداد به مددجویان اعلام کرد و افزود: ۸۱ فقره تسهیلات کارگشایی با ارزش ۸۲۵ میلیون تومان به مددجویان متقاضی اعطا و بخشی از مشکلات آن‌ها مرتفع شد.


باخدا اظهار کرد: کمیته امداد اداره ۴ مشهد در سال تحصیلی جدید از ۶۷۰ دانش آموز با حدود ۵۰ میلیون تومان و از ۱۱۱ دانشجو با ۵۴ میلیون تومان اعتبار حمایت‌های لازم را داشته است.


رئیس کمیته امداد اداره ۴ مشهد با اشاره به افتتاح سه مرکز نیکوکاری وتوانمند سازی همزمان با ایام الله دهه فجر در مناطق حاشیه و روستایی این منطقه تصریح کرد: با ایجاد این مراکز در واقع سعی بر مشارکت دادن نیکوکاران محله در امور محرومان و واگذاری کار‌های خیر به مردم است.

انتهای پیام//م. ص.


جلسه پرسش و پاسخ بی واسطه مردم با مسئولان در حاشیه شهرمشهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵۳۰۰ خانوارتحت پوشش حمایت‌های از اداره ۴ کمیته امداد مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..