تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرم امام رضا (ع)، میزبان دانش‌آموزان عراقی مقیم استرالیا

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،حرم امام رضا (ع)، میزبان دانش‌آموزان عراقی مقیم استرالیاحامد حمدی عضو هئیت امنای مسجد امام حسن (ع) ملبورن استرالیا گفت: ما از طرف دفتر آیت‌الله حکیم در قم به ایران دعوت شدیم و دانش‌آموزان سه هفته در قم پای درس اخلاق و فقه اساتید و علمای قم نشستند و بهره گرفتند.

حمدی ادامه داد: در آینده تصمیم داریم دو گروه از دانش‌آموزان دختر و پسر را به زیارت قم و مشهد بیاوریم.

جعفر الخلیفی جوان ۱۹ ساله زیارت اولی نیز گفت: حرم مطهر امام رضا (ع) بسیار باشکوه است و از بزرگی و تعداد زیاد رواق‌ها و صحن‌های آن بسیار شگفت زده شدم.

وی افزود: با وجود این که حرم امام رضا بسیار بزرگ است، اما به همان میزان نیز زائر در صحن و رواق حرم وجود دارد. باشکوه‌ترین اتفاقی که در حرم امام رضا شاهد آن بودم نماز صبح حرم است که تعداد نمازگران آن کمتر از دو نماز دیگر نیست.

محمدباقر الرضوی جوان دیگری از این گروه زائران غیرایرانی، گفت: حرم مطهر امام رضا (ع) از کشور‌های مختلف اسلامی زائر دارد و برای من این همبستگی دینی و مذهبی بسیار جالب بود.

انتهای پیام//م.ص

  حضور دانش آموزان خارجی در حرم امام رضا (ع)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرم امام رضا (ع)، میزبان دانش‌آموزان عراقی مقیم استرالیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..