تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیرساخت‌های ورزشی دانشگاه‌ها پیشرفت چشمگیری داشته است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، محمد دهخدا رئیس فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی ظهر چهارشنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی ریاست هیئت ورزش‌های دانشگاهی استان گلستان، اظهار کرد: فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی در سال ۸۴ با محوریت وزارت علوم تاسیس شد و فدراسیون جوانی است.


وی افزود: وظیفه ما بخش قهرمانی ورزش‌های دانشگاهی بوده و بخش همگانی آن به عهده وزارت علوم است.


دهخدا تصریح کرد: پس از بازی‌های المپیک، بزرگ‌ترین رویداد ورزشی دنیا یونیورسیاد است که دوره قبل بیش از ۱۳ هزار ورزشکار دانشجو در آن شرکت کردند.


وی ادامه داد: ورزش‌های دانشگاهی ایران در رتبه نهم دنیا قرار دارد و این رتبه از میان ۱۸۰ کشور است.


رئیس فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی در خصوص اعزام تیم‌های دانشگاهی به مسابقات فراملی گفت: در حال حاضر بسیاری از دانشگاه‌ها خودشان تیم‌ها را به رقابت‌های فراملی اعزام می‌کنند که این اتفاق خوبی است.

منبع خبر: تسنیم

انتهای پیام/م

صحبت های رئیس فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیرساخت‌های ورزشی دانشگاه‌ها پیشرفت چشمگیری داشته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..