تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشنواره فراغت بانوان با ورزش در گرگان

کاویان مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،    گفت: با توجه به نقش سلامت زنان که تضمین کننده سلامت جامعه است و ترویج فرهنگ ورزش به عنوان ابزاری موثر و کارآمد در تضمین سلامت دختران و زنان، طرحی به نام فراغت بانوان با ورزش تدوین شد.

وی ادامه داد: جشنوراه فرهنگی ورزشی ویژه شاغلین دستگاه‌های اجرایی استان گلستان فردا پنجشنبه، ۴ بهمن ماه در سالن ورزشی امام خمینی (ره) گرگان با حضور ۱۲ نفر از شهرستان‌های استان، برگزار می‌شود.

کاویان افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، افزایش سواد حرکتی، ارتقای سطح سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی کارکنان، غنی سازی و کیفیت بخشی به اوغات فراغت در بین بانوان شاغل، بوده است.

وی ادامه داد: در این جشنواره، بانوان در رشته‌های بسکتبال، بدمینتون، طناب زنی و ورزش‌های بومی محلی به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/م

جشنواره فراغت بانوان با ورزش در گرگان برگزار می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشنواره فراغت بانوان با ورزش در گرگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..