تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات توسعه روستایی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حمیدی فرماندار کلاله در کارگاه آموزشی توانمندسازی تشکل‌های صنایع دستی در روستای عزیز آباد این شهرستان که سبزه میدان معاون دفتر امور مجامع و تشکل‌های مردم نهاد سازمان میراث فرهنگی کشور نیز حضور داشت گفت: با توجه به اینکه بانوان روستایی در منازل خود صنایع دستی چشمگیر و با کیفیت تولید می‌کنند باید اشتغال بانوان مورد توجه قرار گیرد و برای این موضوع تلاش شود.

وی با اشاره به پرداخت مشاغل خانگی در شهرستان گفت: تاکنون حدود ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به ۱۵۰ نفر، برای تولید و اشتغال خانگی، پرداخت شد.

حمیدی در ادامه گفت: طی ۱۰ ماهه گذشته بیش از ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات توسعه روستایی با بهره ۶ درصد به بانوان روستایی پرداخت شده است.

حمیدی گفت: در بخش پیشکمر طرحی را از سال گذشته به عنوان زنجیره تولید در روستا‌ها که شامل نوغانداری، تولید نخ و تولید پارچه و خیاطی پارچه به ویژه ابریشم، است از روستای یکه قوز شروع شد و به روستا‌های اورجنلی، سوار و عزیزآباد ادامه یافت.

فرماندار کلاله گفت: در راستای شعار اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری بانوان، برنامه‌ای برای توسعه اشتغال خانگی و خانه محور در دستور کار قرار دادیم.


انتهای پیام/م

  ۱۴ میلیون تومان تسهیلات توسعه روستایی به بانوان پرداخت شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات توسعه روستایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..